سکوهای ورزشگاه آزادی با پرچم‌های خاص پر شد! / پرسپولیس بدون تماشاگر مقابل النصر +عکس

در شرایطی که دیدار امشب پرسپولیس و النصر در هفته اول لیگ‌قهرمانان آسیا بدون تماشاگران در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود کانون هواداران باشگاه پرسپولیس سکوهای خالی را با طرح‌های موزائیکی پر کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و النصر عربستان از ساعت ۲۱:۳۰ امشب _سه‌شنبه هفته جاری بیست‌وهشتم شهریورماه_ در چارچوب هفته نخست دیدارهای گروه E رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا در بازی مهم و دیدنی در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

محرومیت انضباطی پرسپولیس از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا باعث این محرومیت شد تا سرخپوشان در هفته اول رقابت‌های فصل جاری لیگ قهرمانان ۲۰۲۳ از حضور تماشاگران خود محروم شوند. با این حال مسئولان ورزشگاه آزادی در جریان مرمت و بهسازی استادیوم آزادی تلاش شبانه‌روزی داشتند تا بتوانند بسیاری از مشکلات موجود را برطرف کنند.

صندلی تماشاگران هنوز روی بتن ایجاد شده مستقر نشده است و همچنین وضعیت سالن کنفرانس خبری استادیوم بسیار اسفناک است تا جائی‌که یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس هنگام خروج از سالن کنفرانس از مسئولان ورزشگاه خواست تا نردبان و سیم‌های موجود در محوطه را جمع کنند تا اعضا تیم النصر با آن روبه‌رو نشوند.

علی‌رغم اینکه قرار بود کانون هواداران پرسپولیس بعد از تمرین النصر و ساعت هشت شب گذشته که از قبل مشخص بود برای تکمیل طرح‌های موزائیکی و چیدمان پرچم‌ها وارد استادیوم آزادی شوند، مسئولان مجموعه از ورود اعضا کانون هواداران جهت تکمیل طرح‌ها جلوگیری به‌عمل آوردند. این در حالی است که کانون هواداران باشگاه پرسپولیس در روزهای گذشته تمامی پرچم‌ها و لوازم خودرا به ورزشگاه منتقل کرده بود و قرار بود که از شب گذشته تا صبح امروز چیدمان نهایی انجام گردد که از ورود اعضا به داخل مجموعه جلوگیری شده است.

گفته می‌شود ورزشگاه آزادی از کانون هواداران خواسته بود پرچم‌های بزرگ پرسپولیس را به‌جای سکوهای روبه‌روی سکوهای مخروبه پهن کنند که این کار با مخالفت مدیر کانون هواداران روبه‌رو شده که باعث ایحاد مشاجره لفظی گردیده بود اما در نهایت طرح موزائیکی پرسپولیسی‌ها نصب شد.

سکوهای ورزشگاه آزادی با پرچم‌های خاص پر شد! / پرسپولیس بدون تماشاگر مقابل النصر +عکس

کد خبر 688656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.