گوستاوو بلانکو همچنان در بلاتکلیفی / قرارداد مهاجم آرژانتینی استقلال ثبت می‌شود؟

گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی جدید استقلال در هتل المپیک تهران مستقر است و انتظار می‌کشد تا با ثبت قرارداد وی در سازمان‌لیگ، به عضویت رسمی آبی‌پوشان در بیاید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته بود که گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی پیشین باشگاه ایبار اسپانیا که در آخرین روز پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی فوتبال ایران با استقلال تهران به توافق رسید و پس از تائید و موافقت جواد نکونام با آبی‌های پایتخت قرارداد امضا کرد، از طریق فرودگاه امام وارد تهران شد

با این وجود هنوز تکلیف وی مشخص نیست و به گفته برخی‌ها، تا زمانی که باشگاه استقلال نتواند از هزینه‌های فصل جاری و سقف تعیین شده بکاهد، قرارداد گوستاوو بلانکو ثبت نخواهد شد. البته باشگاه استقلال قرارداد نداشتن گوستاوو بلانکو با استقلال را کذب دانست و عنوان کرد این مهاجم پس از باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات استقلال و ثبت رسمی و صدور کارت بازی‌اش، برای استقلال به میدان می‌رود.

طبق مشاهدات عینی، گوستاوو بلانکو فعلاً تمرینات انفرادی را پشت‌سر می‌گذارد تا پس از رسیدن به آمادگی لازم، همراه با سایر نفرات در تمرینات تیمی نیز شرکت کند. البته بلانکو هفته گذشته در تمرینات استقلال حاضر شد و گفت‌وگویی با جواد نکونام سرمربی آبی‌های پایتخت داشت.

گوستاوو بلانکو مهاجم ۳۱ ساله جدید استقلال تاکنون ۳۰۳ بازی باشگاهی انجام داده که ماحصل آن ثبت ۶۳ گل و ۲۸ پاس‌گل بوده است. این مهاجم آرژانتینی هم‌اکنون در هتل المپیک تهران مستقر است و منتظر مانده تا تکلیف خود را برای بازی در استقلال و پوشیدن پیراهن آبی بداند. البته که تا این لحظه هنوز آیدی‌کارت وی صادر نشده است.

کد خبر 688642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.