پرسپولیس با تفکر پیروزی به مصاف رقیب خود می‌رود / مهار رونالدو غیرممکن نیست!

پیشکسوت پرسپولیس گفت: از نظر من پرسپولیس با تفکر پیروزی به مصاف رقیب خود خواهد رفت چراکه قرمز پوشان در این بازی میزبان هستند و قصد دارند از این امتیاز به خوبی استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب _ سه‌شنبه بیست‌وهشتم شهریورماه_ دو تیم پرسپولیس و النصر از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت و این دیدار در شرایطی انجام می‌شود که پرسپولیس در غیاب هواداران خود به دلیل محرومیت انضباطی باید برابر حریف پرمهره‌ای همچون النصر صف آرایی کند و در روزهای گذشته نیز به دلیل مصدومیت علیرضا بیرانوند در بازی دوستانه تیم‌ملی با بلغارستان برای خط دروازه خود با بلاتکلیفی روبه‌رو بودند اما تلاش کادر پزشکی پرسپولیس درخصوص بهبودی کامل بیرانوندبدون نتیجه باقی نماند و به همین دلیل این بازیکن در بازی امشب تیم خود را همراهی خواهد کرد.

در سوی مقابل نیز النصر عربستان به دلیل استقبال گسترده فوتبال دوستان از رونالدو ترجیح داد در زمین چمن آزادی تمرین خود را برگزار نکند و به همین دلیل برای بازی در خانه حریف با مشکلات بیشتری روبه‌رو خواهد شد؛ در هرحال یاران رونالدو با وجود اینکه در خط حمله خطرناک ظاهر می‌شوند اما در خط دفاع با لغزش‌هایی مواجه هستند که در صورت هوشیاری مهاجمان پرسپولیس گلزنی برابر این تیم کار دشواری نخواهد بود.

خط دفاع پرسپولیس اجازه توپ‌گیری به رونالدو ندهد

در خصوص شرایط پرسپولیس برای دیدار با النصر حسین بادامکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص دیدار پرسپولیس و النصر اظهار کرد: از نظر من سرمربی پرسپولیس با تفکر پیروزی به مصاف رقیب خود خواهد رفت چراکه قرمز پوشان در این بازی میزبان هستند و قصد دارند از این امتیاز به خوبی استفاده کنند.

وی ادامه داد: در هر حال النصر تیم خوبی است و در خط هافبک و فوروارد مهره‌های خوبی را در اختیار دارد اما به همان میزان خوب بودن تزلزل هم دارد، اگر پرسپولیس با تمرکز حواس و شجاعت بیشتری برابر رقیب خود صف آرایی کند می‌تواند با دست پر از این بازی خارج شود.

بدون تردید رونالدو بازیکن زهرداری است

پیشکسوت پرسپولیس پیرامون اهمیت حضور بیرانوند در ترکیب تیم پرسپولیس تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بیرانوند را برای بازی حساس امشب در اختیار دارد و باتوجه به اینکه این بازیکن مشکلی از بابت همراهی تیم خود ندارد قرمزپوشان با شرایط خوبی آماده اولین دیدار آسیایی خود خواهند شد.

وی افزود: بدون تردید رونالدو هنگامی‌که توپ را در اختیار دارد بازیکن زهردار و خطرناکی است اما اگر مهار شود تاثیر منفی برروی تیم النصر خواهد داشت و از نظر من اگر مدافع مستقیم این بازیکن اجازه توپ گیری را به رونالدو ندهد کمک فراوانی به پرسپولیس در خط حمله کرده است.

بادامکی با اشاره به عملکرد مهاجمان قرمز پوش گفت: شاگردان گل‌محمدی در خط حمله با مشکل مواجه نیستند و با توجه به اینکه نبیل باهویی را هم به خدمت گرفته‌اند می‌توانند کیفیت خوبی را در رقابت‌های آسیایی از خود به نمایش بگذارند.

کد خبر 688626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.