پلیس راهور تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس را در نظر بگیرد

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با اشاره به ضرورت تامین ایمنی دانش‌آموزان، گفت: از پلیس راهور تبریز درخواست می‌شود همچون سال‌های گذاشته تمهیدات لازم برای بازگشایی مجدد مدارس را در نظر بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود سعادتی صبح امروز _سه شنبه بیست و هشتم شهریورماه_ در شورای اداری شهرستان تبریز اظهار کرد: کسری نیروی انسانی به صورت کلی و کمی در واحدهای آموزشی نداریم و کمبود معلم در سال تحصیلی جدید به روش‌های مختلف جبران شد.

وی افزود: اداره‌کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی آمادگی کامل جهت بازگشایی باشکوه مدارس را دارد و با تلاش‌های صورت گرفته در تأمین معلم برای سال تحصیلی جدید مشکلی نداریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی از همه ادارات خواست با توجه به در پیش بودن بازگشایی مدارس دستگاه‌های خدمات رسان و شهرداری‌ها کمک کنند تا سال تحصیلی با نشاط‌تری را آغاز کنیم.

سعادتی ضمن قدردانی از تلاش همه مدیران مدارس استان آذربایجان شرقی برای انجام تلاش و مجاهدت در زمینه بازگشایی مدارس، تاکید کرد: زمان زیادی تا بازگشایی مدارس باقی نمانده است و همه واحدهای آموزش و پرورش برای این اتفاق بزرگ مهیا هستند.

وی با اشاره به ضرورت تأمین ایمنی دانش‌آموزان از پلیس راهور تبریز درخواست کرد همچون سال‌های گذاشته تمهیدات لازم برای بازگشایی مجدد مدارس را انجام دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه با همکاری شورای اسلامی شهر تبریز موضوع سرویس مدارس ضابطه‌مند شده و در چارچوب قانون تصمیم‌گیری می‌شود، گفت: هرچند سرویس مدارس موضوعی فرابخشی است، اما طبق قانون دیگر نهادها به ویژه شهرداری ملزم به ورود جدی به این مسئله هستند.

کد خبر 688604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.