ایجاد ۹۶۸ طرح مددجویی در استان اصفهان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: برای ایجاد، راه‌اندازی و پایداری اشتغال ۹۶۸ طرح مددجویان کمیته امداد استان اصفهان، اعتباری بالغ بر ۸۷ میلیارد و ۷۸۹ میلیون تومان تسهیلات، پرداخت شده است.

احمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه کمک به ایجاد طرح‌های مددجویی در خودکفایی نیازمندان مؤثر است، اظهار کرد: در پنج ماه نخست سال جاری با پرداخت تسهیلات اشتغال، ۹۶۸ طرح مددجویی ایجاد، راه‌اندازی و پایدارسازی شده است.

وی با اشاره به اختصاص تسهیلات اشتغال به طرح‌های مددجویی، افزود: با هدف توانمندسازی نیازمندان، طی پنج ماه امسال به ۹۶۸ طرح مددجویی اعتباری بالغ بر ۸۷ میلیارد و ۷۸۹ میلیون تومان تسهیلات اشتغال پرداخت شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با تاکید بر اینکه طرح راهبران شغلی، اقدامی مؤثر در ایجاد اشتغال مددجویان کمیته امداد است، تصریح کرد: در این طرح کارآفرینان موفق با ارائه آموزش‌های کاربردی اولیه و لازم به مددجویان و تأمین مواد اولیه برای ایشان، محصول با برند و نظارت راهبر تولید و در نهایت توسط وی به صورت تضمینی خریداری می‌شود.

وی با بیان اینکه این نهاد توانمندسازی مددجویان را با محوریت ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار از طریق طرح‌های راهبری شغلی و هدایت شغلی، دنبال می‌کند، خاطرنشان کرد: در این مدت برای بیش از یک هزار مددجوی بیکار کم مهارت که به هر دلیل امکان فعالیت بیرون از منزل را ندارند اشتغال ایجاد شده است.

کد خبر 688601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.