اختصاص گالری‌های شهری اصفهان به جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان گفت: باتوجه به اینکه مهرماه امسال جشنواره فیلم کودک و نوجوان را در پیش داریم، تابلوهای شهری با گونه‌های انیمیشن و فانتزی به این جشنواره اختصاص پیدا می‌کند.

سید مهدی سجادزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مسئولیت شهرداری در زمینه آموزش و موضوعات ترافیکی، اظهار کرد: در دوره جدید گالری شهری به مسائل ترافیکی پرداختیم چراکه به‌زودی موضوع بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها را پیش رو خواهیم داشت.

وی ادامه داد: به همین منظور مقدمه‌ای کودکانه با استفاده از انیمیشن‌هایی که باب میل کودکان و نوجوانان است را در زمینه معضلات ترافیکی شهر اصفهان مطرح و استفاده کردیم. همچنین با توجه به اینکه مهرماه امسال جشنواره فیلم کودک و نوجوان را در پیش داریم با استفاده از گونه‌های فانتزی و انیمیشن حال و هوای تابلوهای شهر اصفهان تغییر کرده و آماده این جشنواره است.

اختصاص گالری‌های شهری اصفهان به جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان

اختصاص گالری شهری به حوزه فرهنگ ترافیک

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه هرساله معاونت حمل‌ونقل و ترافیک موضوعات و سرفصل‌های خود را اعلام می‌کند، تصریح کرد: پنج طرح بستن راست‌گرد توسط افراد، پارک دوبل، جلوی درب خانه، تقاطع و در ایستگاه اتوبوس پارک کردن موضوع تابلوهای شهری بود که در قالب طرح‌های سازمان به‌صورت کمپین، گالری شهری یا گالری مترو ارائه شد.

وی با اشاره به نزدیک شدن ماه مهر و افزایش تردد دانش آموزان و دانشجویانی که از مترو استفاده می‌کنند، افزود: ستاد مهر موضوع بعدی سازمان توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان است که با شعار «یک شهر مدرسه» از اواخر شهریورماه فعالیت خود را شروع خواهد کرد و تا اوایل مهرماه نیز ادامه خواهد داشت.

کد خبر 688583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.