رسیدگی به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر سنندج از اولویت‌های شورا است

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: ایجاد بستر مناسب برای رسیدگی به معضلات حوزه حمل‌ونقل عمومی همچون تاکسی‌داران در راستای استیفای حقوق این قشر زحمتکش از اولویت‌های مهم شورای شهر سنندج است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سالار علی‌ویسی امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم شهریورماه_ در جلسه با نمایندگان تاکسی‌داران شهر سنندج که در راستای چاره‌اندیشی و رسیدگی به مشکلات این قشر برگزار شد با بیان اینکه حمایت از تاکسی‌داران احترام به حقوق شهروندی آنها محسوب می‌شود، اظهار کرد: ارزش دادن به ناوگان حمل و نقل عمومی بویژه تاکسی‌داران ارزش‌گذاری به شخصیت و جایگاه شهروندان است.

وی افزود: ایجاد بستر مناسب جهت رسیدگی به معضلات حوزه حمل و نقل عمومی همچون تاکسی‌داران در راستای استیفای حقوق این قشر زحمتکش از اولویت‌های مهم این شورای شهر سنندج است.

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج خاطرنشان کرد: جلسه بعدی کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج در راستای پیگیری و رفع مشکلات تاکسی‌داران با حضور نمایندگانی از فرمانداری، پلیس راهور، سازمان حمل و نقل و بار و مسافر و نماینده تاکسی‌داران برگزار خواهد شد.

رسیدگی به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر سنندج از اولویت‌های شورا است

به گزارش ایمنا، در این نشست هرکدام از نمایندگان تاکسیرانی ضمن بیان مشکلات، پیشنهاداتی جهت بهتر شدن امورات کاری خود بیان کردند.

کد خبر 688573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.