شناسایی صحیح نیازهای مردم بهره‌وری بخش درمان استان را افزایش می‌دهد

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: مردم نقاط مختلف شهرستان‌های شاهرود و میامی به ویژه اهالی روستاهای این دو شهرستان باید به خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود دسترسی داشته باشند، اگر نیاز درمانی مردم به درستی شناسایی شود میزان بهره‌وری در بخش بهداشت و درمان افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم شهریورماه_ در دیدار با رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود، اظهار کرد: خدمت‌رسانی به اقشار مختلف مردم در هر نقطه‌ای انجام شود، ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی با اشاره به بازدید از نقاط مختلف شهرستان‌های شاهرود و میامی، افزود: رهبر معظم انقلاب در هفته دولت امسال بر خدمت صادقانه به مردم تاکید کردند؛ بنابراین مسئولان بخش‌های مختلف باید خدمت به مردم را اولویت امور خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تاکید بر ضرورت نیازسنجی و اولویت‌بندی اقدامات، خاطرنشان کرد: دانشگاه‌های علوم پزشکی باید نیازهای درمانی مردم هر منطقه را شناسایی کنند تا برنامه‌ریزی امور بر اساس اولویت‌ها انجام شود.

مطیعی با انتقاد از موازی‌کاری در حوزه بهداشت و درمان، تصریح کرد: اگر نیاز درمانی مردم به درستی شناسایی شود، میزان بهره‌وری در بخش بهداشت و درمان افزایش خواهد یافت.

وی با تاکید بر هدایت و استفاده مطلوب از ظرفیت کمک‌های مردمی، تاکید کرد: امور بهداشتی و درمانی به هیچ عنوان نباید تحت‌الشعاع مباحث سیاسی و حاشیه‌ای قرار گیرد، زیرا در این صورت مردم متضرر خواهند شد.

امام جمعه سمنان با اشاره به مطالبه مردم میامی برای تجهیز بیمارستان این شهر، گفت: تأمین پزشکان و کادر درمانی بیمارستان امام رضا (ع) میامی و رفع مشکلات این بیمارستان در بخش‌های اورژانس و داروخانه، مردم منطقه را برای استفاده از خدمات بیمارستان میامی دلگرم خواهد کرد.

مطیعی افزود: مردم نقاط مختلف شهرستان‌های شاهرود و میامی به ویژه اهالی روستاهای این دو شهرستان باید به خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود دسترسی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه انجام کارها با نیت خدمت به مردم عبادت است، اظهار کرد: عبادت تنها به نماز و روزه یا سایر اعمال عبادی محدود نیست و هرکس با هر مسئولیتی اگر نیت خود را خدمت به مردم قرار دهد، نزد خداوند متعال ماجور خواهد بود.

کد خبر 688555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.