امروز ۲۸ شهریور در بورس چه خبر است؟

شاید گروه قندی امروز تحرکات مثبتی داشته باشد و بتواند این جامه سبز را بر تن نگه دارد، گروه خودرویی نیز با وجود برخی از تغییر قیمت‌ها انرژی حرکت ندارد

به گزارش خبرنگار ایمنا، به نظر می‌رسد اخبار کانال‌های بورسی نیز معطوف به ورود رونالدو به کشور شده و خبر مهم زیادی را مخابره نکردند، همانطور که پیش بینی می‌شد بازار روز گذشته خنثی بود و بازار امروز نیز وضعیت مشابهی داشته باشد.

پیش بینی می‌شد با رشد قیمت نفت کمی گروه پالایشی تلاش بیشتر کند که نکرد، شاید گروه قندی امروز تحرکات مثبتی داشته باشد و بتواند این جامه سبز را بر تن نگه دارد، گروه خودرویی نیز با وجود برخی از تغییر قیمت‌ها انرژی حرکت ندارد، گویا بازار منتظر است خودرو خساپا راه افتد و مردم نیز پول‌های خود را از صندوق‌ها بیرون آورند سپس در صف بنشینند، به هرحال این وضعیت رکودی پابرجاست، الا بودن نرخ بهره بر روی بورس هم تأثیر می‌گذارد و نباید فراموش کنیم این بازار اعتماد لازم دارد، این کلید گمشده چندساله بازار است.

قیمت نفت در نزدیکی ۹۵ دلار

رویترز نوشت: به دنبال پیش‌بینی افزایش کمی عرضه در سه ماهه چهارم پس از تمدید کاهش تولید و عرضه عربستان و روسیه تا پایان سال و خوش‌بینی در مورد بهبود تقاضا در چین، قیمت نفت در معاملات امروز بازارهای جهانی برای سومین جلسه متوالی افزایش یافت.

سیاست‌های محرکی چین، آمارهای اقتصادی انعطاف‌پذیر آمریکا و کاهش تولید ادامه‌دار اوپک عوامل افزایشی قیمت نفت بوده است.
تاجران تصمیمات و نظرات بانک‌های مرکزی از جمله فدرال رزرو آمریکا را در مورد سیاست‌های نرخ بهره و آمارهای کلیدی اقتصادی خارج از چین در این هفته رصد خواهند کرد.

مقدمات انتقال ۱۰ میلیارد دلار دیگر در راه است

مجیدرضا حریری، رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین گفت: بانک مرکزی با روش‌های مدیریتی درست توانست بازار متلاطم ارز را کنترل و افت و خیز قیمت را مهار کند، پول‌های ذخیره شده در چین، جزو ذخیره ارزی بانک مرکزی بوده و قابل خرج مجدد نخواهد بود، از ۲۳ میلیارد دلار ذخیره شده در خارج از کشور، حدود شش میلیارد دلار آن از کره جنوبی وصول شده است.

افت هزار واحدی شاخص بورس در دقایق ابتدای معاملات

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم شهریورماه_ با افت ۱۱۶۸ واحدی، به ۲,۱۳۲,۳۲۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۴۹۲ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۹۱۵.۲۳ میلیون سهم بود که طی ۴۷,۳۶۸ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۶,۵۷۴ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۴,۸۶۹,۵۱۳ میلیارد ریال شد.

نمادهای «خودرو»، «شستا» و «شپنا» بیشترین تأثیر منفی را در شاخص کل گذاشتند.

امروز ۲۶ شهریور در بورس چه خبر است؟

کد خبر 688527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.