پانزدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری برگزار خواهد شد

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری همگام با دهمین جشنواره آموزش و پژوهش در مدیریت شهری و روستایی آذرماه سال جاری و مصادف با هفته پژوهش برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پانزدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری و دهمین جشنواره آموزش و پژوهش در مدیریت شهری و روستایی با مشارکت شورای عالی استان‌ها، شورای اسلامی شهر تهران، مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران و با همکاری مدیریت شهری کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها استانداری‌ها دانشگاه‌ها مراکز تحقیقات و نوآوری شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌های علم و فناوری و سایر مراکز پژوهشی برگزار می‌شود.

محورهای پانزدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری شامل معماری و شهرسازی، خدمات شهری، محیط زیست و آلودگی، اجتماعی و فرهنگی، اقتصاد شهری، برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی، حمل‌ونقل و ترافیک، هوش مصنوعی، هوشمندسازی و فناوری‌های نوین شهری، زیرساخت و عمران شهری، ایمنی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، حکمرانی و سیاست‌گذاری شهری، پایش و ارزیابی سیاست‌های شهری، آینده‌پژوهی و آینده‌نگاری شهری، حقوق شهری و حکمرانی روستایی است.

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری برگزار خواهد شد

در این جشنواره آثار تولید شده دو سال اخیر و آثار منتشر نشده اصیل، در قالب مقاله، کتاب، پایان‌نامه، طرح پژوهشی و ایده خلاقانه دریافت و پس از داوری به برندگان آن جوایزی تخصیص داده خواهد شد.

مهلت ارسال آثار تا سی‌ام مهر ۱۴۰۲ و داوری آثار یکم تا سی‌ام آبان ۱۴۰۲ است؛ اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های کشور، محققان و پژوهشگران علاقه مند به موضوعات این جشنواره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به نشانی اینترنتی https://www.tufiran.com/ مراجعه کنند.

کد خبر 688524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.