پیگیری وضعیت زندگی خانواده شهدا، وظیفه تمام مسئولان است

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: همه ما امنیت و آرامشمان را مدیون شهدا هستیم و دیدار با خانواده‌های شهدا و پیگیری وضعیت زندگی آنها وظیفه تمام مسئولان در همه رده‌های مدیریتی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالفضل توکلی در دیدار با خانواده شهید «عبدالعلی جوزا» اظهار کرد: امروز وظیفه ما حفظ نام و یاد شهیدان است و افتخار سازمان پایانه‌ها این است که اکنون نام ۱۰ شهید راننده به عنوان نام نمازخانه‌های پایانه‌های پنجگانه شهرداری اصفهان قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان افزود: معرفی شهیدان مشاغل یکی از مهم‌ترین اصول برای هر سازمانی است و امروز افتخار ما این است که نمازخانه‌های پایانه‌های مسافربری پنجگانه شهرداری اصفهان به نام شهیدان راننده نامگذاری شده است تا مسافران و همشهریان با این مردان بزرگ آشنا شوند و همه ما امنیت و آرامشمان را مدیون شهدا هستیم و دیدار و پیگیری وضعیت زندگی خانواده‌های شهیدان وظیفه تمام مسئولان در همه رده‌های مدیریتی است.

در این دیدار که با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲ اصفهان، اعضا هیئت مدیره انجمن صنفی رانندگان شهر اصفهان، معاونان و مدیران سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان صورت گرفت، از خانواده شهید جوزا تقدیر به عمل آمد.

پیگیری وضعیت زندگی خانواده شهدا، وظیفه تمام مسئولان است

پیگیری وضعیت زندگی خانواده شهدا، وظیفه تمام مسئولان است

به گزارش ایمنا، شهید عبدالعلی جوزا در سال ۱۳۲۰ در آبادان متولد شد، او دوران تحصیلات خود را در آبادان سپری کرد و از زمانی که به حد تکلیف رسید به نماز خواندن و دیگر اعمال مذهبی پرداخت و در جلسات مذهبی در آبادان شرکت می‌کرد.

شهید جوزا از رانندگان شهرداری آبادان بود و مدتی را نیز در شهرداری دهاقان به مشغول به خدمت بودند، اما پس از مدت کوتاهی و به درخواست خود شهید مجدداً به شهرداری آبادان منتقل شد.

او که از اوایل جنگ در آبادان مشغول انجام وظیفه بود، در جریان عملیات والفجر ۴ در مأموریتی که قرار بود مجروحان و شهدا را از خط مقدم به عقب بیاورد به دلیل بمباران پل ایستگاه هفت یا همان پل بهمن‌شیر، خودرویش مورد اصابت قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر شهید جوزا در گلزار شهدای شهر شیراز در نزدیکی مزار مادرش به خاک سپرده شده است.

خانواده شهید که در آبادان زندگی می‌کردند، پس از شهادت او به شهرستان دهاقان که دیگر اقوام آنها نیز در آنجا ساکن بوده‌اند، نقل مکان کردند و بعدها در اصفهان ساکن شدند.

اکنون به همت مدیران سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان نام این شهید والامقام بر سر در نمازخانه پایانه مسافربری ترکیبی جی نصب شده است.

کد خبر 688519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.