اجرای ۱۰۷۲ برنامه در کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دفاع مقدس

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد، از اجرای هزار و ۷۲ برنامه در استان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: همزمان با سراسر کشور از ۴ هزار پیشکسوت دفاع مقدس در استان تجلیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سلمان خواست خدایی روز _دوشنبه، بیست و هفتم، شهریورماه_ در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: یک هزار و ۷۲ برنامه در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود.

وی افزود: این برنامه‌ها به همت مجموعه سپاه پاسداران، نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولان و مردم در همه شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد، گفت: این هفته از ۲۹ شهریور و با سخنرانی مقام معظم رهبری که به صورت ویدئوکنفرانسی در سراسر استان‌ها پخش می‌شود، آغاز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در ویژه برنامه «از دیروز تا امروز» همزمان با سراسر کشور، از چهار هزار نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل می‌شود.

وی تصریح کرد: برنامه‌های هفته گرامیداشت دفاع مقدس در موضوعات مختلف فرهنگی، ورزشی نمایشگاه و سایر حوزه‌ها با «شعار ما متحدیم» که یکی از مؤلفه‌های اصلی ما در انقلاب و دفاع مقدس بود برگزار می‌شود.

خواست خدایی گفت: رژه سراسری ۳۱ شهریور، یادواره شهدای تیپ افتخار آفرین ۴۸ فتح، بازسازی عملیات کربلای پنج، برگزاری برنامه شب‌های شیدایی از جمله مهم‌ترین برنامه‌ها است.

وی افزود: برنامه شب‌های شیدایی با حضور سردار حاج محمدنبی رودکی فرمانده لشکر ۱۹ فجر برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه در دفاع مقدس جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن را حفظ کردیم و جنگ را پیروز شدیم، گفت: مردمی کردن یکی دیگر از اهداف جنگ بود، که با این هنر حضرت امام (ره) به همه اهدافمان رسیدیم و در حال حاضر هم با همان تفکر در حال پیشروی هستیم.

وی گفت: اگر آنچه در دفاع مقدس گذشت به خوبی تبیین شود بسیاری از مشکلات ما از جمله در حوزه اقتصادی حل و فصل می‌شود، لذا امروزه تنها راه برون رفت از مشکلات ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

کد خبر 688466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.