اجرای ۱۰ طرح تبیینی و تربیتی ویژه دانش‌آموزان توسط مجموعه‌های مردمی

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد از اجرای ۱۰ طرح تبیینی و تربیتی ویژه دانش‌آموزان توسط مجموعه‌های مردمی خبر داد و گفت: امروزه در کنار مساله آموزش نیاز به ایجاد یک جریان تبیینی و تربیتی توسط مجموعه‌های مردمی و دولتی احساس می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، حجت‌الاسلام سیدناصر حیدری از اجرای ۱۰ طرح تبیینی و تربیتی ویژه دانش‌آموزان توسط مجموعه‌های مردمی خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه تعدادی از مجموعه‌های تربیتی و دانش‌آموزی برای اجرای این طرح‌ها ورود پیدا کرده‌اند انتظار می‌رود مجموعه‌های دولتی و شهرداری حمایت لازم را انجام دهند.

وی افزود: با تلاش مجموعه‌های مردمی قرارگاهی با عنوان تبیین و تربیت دانش‌آموزی در قالب جبهه فرهنگی به منظور جهاد تبیین شکل گرفته است امید می‌رود در این راستا ارگان‌های فرهنگی از جمله آموزش و پرورش همکاری کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد افزود: در این قرارگاه ۱۰ طرح عملیاتی از جمله اردوهای فصل رویش، دوره بچه‌های حاج قاسم، عملیات شهید فخری زاده، اردوهای راهیان پیشرفت، اردوهای جهادی، کرسی‌های آزاد اندیشی و پویش‌های کتابخوانی در حال اجرا است و با تأیید کمیسیون فرهنگی مقرر شده شهرداری حداکثر مشارکت لازم را با این مجموعه‌ها داشته باشد.

حیدری با تأکید بر اینکه اجرای درست و به موقع این طرح‌ها موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه خواهد شد، خاطر نشان کرد: کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر آماده دریافت سایر طرح‌های فاخر تبیینی و تربیتی است.

کد خبر 688464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.