طرح‌های اشتغال زنان سرپرست خانوار حمایت می‌شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: از طرح‌های اشتغال زنان سرپرست خانوار و یا بدسرپرست حمایت می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نیره الهامی امروز _دوشنبه بیست و هفتم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران و با اشاره به همت دولت برای اشتغال‌زایی در حوزه بانوان سرپرست خانوار اظهار کرد: از طرح‌های اشتغال زنان سرپرست خانوار حمایت می‌شود.

وی افزود: در این راستا بانوان قالیباف می‌توانند از این طرح استفاده کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: تفاهم نامه‌ای بین استانداری آذربایجان غربی و معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری در این خصوص منعقد شد و به پیشنهاد مقام عالی استان برای اشتغال زنان سرپرست خانوار و بانوان بدسرپرست و کارآفرین در حوزه صنعت فرش و قالیبافی حمایت‌های لازم انجام می‌گیرد.

الهامی با توجه به اقدامات قبلی برای اشتغال‌زایی ادامه داد: تا کنون برای ۵۶ نفر از بانوان بدسرپرست و کارآفرین این بستر را فراهم کردیم و آموزش‌های لازم نیز ارائه شده و حتی دار قالی و اقلام مورد نیاز به صورت رایگان در اختیارشان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: صفر تا صد پروسه اشتغال‌زایی بانوان سرپرست خانوار را پیگیر هستیم و علیرغم مشارکت در این طرح از طریق خرید اقلام و تجهیزات مورد نیاز، تمامی سود حاصل از قالیبافی برای بافندگان خواهد بود.

کد خبر 688423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.