مهرماه امسال شاهد ترافیک روان‌تری در معابر اصفهان خواهیم بود

مدیر مرکز کنترل ترافیک و نظارت تصویری معاونت حمل ونقل و ترافیک و مسئول کمیته ترافیک ستاد مهر شهرداری اصفهان گفت: با توجه به هوشمند بودن و پیش زمان‌بندی شدن اکثر تقاطع‌های سطح شهر، همچنین ایمن‌سازی معابر و کانال‌های عابر پیاده، مهرماه امسال شاهد ترافیک روان‌تری خواهیم بود.

هادی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص نظارت بر ترافیک شهر اصفهان اظهار کرد: با توجه به اینکه ۱۹۷ تقاطع به صورت هوشمند تنظیم و ۱۳ تقاطع نیز از پیش زمان‌بندی شده است، در ایام ماه مهرماه سال جاری نظارت به‌صورت بهینه توسط دوربین‌های نظارت تصویری در تقاطع‌ها، معابر و بزرگراه‌های شهر انجام خواهد شد و به‌منظور روان‌سازی ترافیک، اقداماتی صورت خواهد گرفت.

وی افزود: علاوه‌بر دوربین‌های نظارت تصویری، با گشت‌زنی سیار و نظارت بر اکیپ‌های بازرسی، سامانه‌های متحرک ثبت تخلف ایستایی، هماهنگی و مدیریت همیاران پلیس و نظارت بر عملکرد آن‌ها، در ایام بازگشایی مدارس به صورت ویژه انجام می‌شود.

مسئول ترافیک ستاد مهر شهرداری اصفهان با اشاره به نحوه مدیریت و بهبود ترافیک شهر و ایمنی عابران پیاده و دانش‌آموزان، تصریح کرد: تمام وقایعی که در سطح معابر توسط دوربین‌های نظارت تصویری مشاهده می‌شود، با مرکز ارتباط مردمی ۱۳۷، پلیس، آتش‌نشانی و سایر واحدها همکاری و پیگیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به هوشمند بودن و پیش زمان‌بندی شدن اکثر تقاطع‌های سطح شهر، همچنین ایمن‌سازی معابر و کانال‌های عابر پیاده، مهرماه امسال شاهد ترافیک روان‌تری خواهیم بود.

کد خبر 688381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.