جلوگیری از کلاهبرداری ۱۲۰ میلیارد ریالی

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از دستگیری فردی کلاهبردار که با جعل سند یک ملک قصد فروش آن به مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال را داشت خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ اظهار کرد: در پی گزارش متصدی یکی از مشاوران املاک در شاهین‌شهر به پلیس آگاهی شهرستان مبنی بر اینکه فردی مشکوک با ارائه اسنادی در مشاور املاک مذکور قصد فروش ملکی مسکونی در یکی از محلات شاهین‌شهر به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال را دارد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی جعلی بودن سند این ملک محرز و فرد کلاهبردار که غیربومی و ساکن یکی از استان‌های شمال غربی کشور بود دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: با دستگیری این فرد کلاهبردار و طی استعلام به عمل آمده مشخص شد ملک مذکور در یکی از دفتر خانه‌های ثبت اسناد و املاک در غرب کشور با صلح‌نامه جعلی و جازنی مالک به سه نفر بعدی منتقل شده است و سند تک بر آن نیز به صورت جعلی تنظیم شده است.

وی با اشاره به هماهنگی با مالک اصلی ملک و اخذ شکایت وی، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 688378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.