پاسخگویی به بیش از ۷۲ هزار تماس در مرکز مدیریت راه‌های استان کرمانشاه

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: طی پنج ماه نخست سال‌ جاری به بیش از ۷۲ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان کرمانشاه، پاسخ داده شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عمران قیاسی امروز _ دوشنبه بیست‌وهفتم شهریورماه _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی ۵ ماهه سال‌جاری، ۷۲ هزار و ۵۵۸ تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان کرمانشاه پاسخگویی شده است.

وی افزود: کارشناسان مرکز مدیریت راه‌ها به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات، شکایات و پیشنهادات هموطنان هستند و طی ۵ ماهه سال‌جاری ۹ هزار و ۱۱۳ تماس را پاسخ داده‌اند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: هموطنان می‌توانند تمام شکایت خود را در حوزه راهداری، حمل‌ونقل مسافر و کالا با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها مطرح کنند و با دریافت کد پیگیری در جریان اقدامات انجام شده، قرار گیرند.

قیاسی درباره شکایات ثبت شده در سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها طی ۵ ماهه گذشته، تاکید کرد: در حوزه حمل‌ونقل کالا، یک هزار و ۱۹۶ تماس، حمل‌ونقل مسافر ۲۴۱ تماس و حوزه راهداری ۷۱۰ تماس بوده که این شکایات با ارجاع به حوزه‌های مختلف رسیدگی و پاسخ داده شده است.

وی با اشاره به بخش گویای سامانه ۱۴۱، گفت: این بخش از سامانه با شماره‌گیری ۱۴۱ به صورت گویا و برای راهنمایی هموطنان به‌روزرسانی می‌شود و وضعیت آب و هوا، انسداد راه‌ها، وضعیت جاده در محورهای کوهستانی و ترافیک موجود در محورهای مواصلاتی را به اطلاع تماس گیرنده می‌رساند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: طی پنج ماه گذشته، ۶۳ هزار و ۴۴۵ تماس با بخش گویای سامانه ۱۴۱ گرفته شده است و هموطنان اطلاعات محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه را دریافت کرده‌اند.

قیاسی افزود: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های، پل ارتباطی کاربران جاده‌ای با اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه است که می‌توانند شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق این سامانه اعلام کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به رسیدگی و پاسخگویی اقدام شود.

کد خبر 688365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.