کشف ۴۸ دستگاه خودروی احتکار شده در یک پارکینگ

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف احتکار ۴۸ دستگاه انواع خودرو سواری داخلی و خارجی در یکی از پارکینگ‌های شهرستان برخوار خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران پلیس در فرماندهی انتظامی شهرستان برخوار در راستای اجرای طرح مبارزه با احتکار کالا و در ادامه برخورد قاطع و قانونی با محتکران و مفسدان اقتصادی، با انجام اقدامات میدانی از احتکار تعدادی خودرو داخلی و خارجی در یکی از پارکینگ‌های سطح شهرستان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پلیس پس از انجام تحقیقات تخصصی و کسب اطمینان از درستی موضوع و شناسایی محل مورد نظر، طی هماهنگی با مرجع قضائی و به همراه نماینده اداره صمت از پارکینگ بازدید کردند و مشخص شد فردی اقدام به نگهداری غیرقانونی ۴۸ دستگاه انواع خودرو در محل مورد نظر کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی خودروهای احتکار شده را ۵۶۰ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: در این رابطه فرد متخلف شناسایی و پس از اقدامات و تحقیقات لازم به همراه پرونده این تخلف برای اقدامات قانونی و اتخاذ تصمیمات مقتضی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 688361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.