برای قهرمانی تیم‌ ملی هندبال ایران تا آخر می‌جنگیم

سر مربی تیم ملی هندبال ایران گفت: برای پیروزی تا آخرین لحظه می‌جنگیم، مدال خیلی برای تیم مهم است از این رو سعی می‌کنیم در بازی های آسیایی بهترین خودمان باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وسلین وویوویچ قبل از سفر به هانگژو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اردوی اول تیم در کشور صربستان انجام شد و این اردوی دوم ما است، از اردوی صربستان خیلی راضی هستیم، اما برخی از بازیکنان آسیب دیدگی دارند که خیلی مهم نیست.

وی افزود: در گروه خود در بازی‌های آسیایی دو حریف قدرتمند ژاپن و عربستان را داریم، این تیم ها رقبای سرسختی هستند، از این رو امیدواریم نتیجه خیلی خوبی بگیریم.

سرمربی تیم ملی هندبال ایران درباره لژیونرهای تیم ملی ادامه داد: دو بازیکن داریم که در لیگ اروپا بازی می‌کنند؛ «یادگاری» در مجارستان بازی می‌کند، از این رو تاییدیه این بازیکن را گرفتیم و به زودی به تیم ملحق می‌شود و «نورایی» که در رومانی بازی می کند کارهای ملحق شدنش به تیم در حال انجام است.

وویوویچ خاطرنشان کرد: برای پیروزی تا لحظه اخر می‌جنگیم، مدال خیلی برای تیم مهم است به خاطر همین سعی می‌کنیم در بازی های آسیایی بهترین خودمان باشیم و مدال بیاوریم؛ بعد از آن ۱۰ روز فرصت استراحت داریم، در این مدت برای بازی‌های انتخابی المپیک در قطر که بازی های سختی هستند، آماده می شویم و تمام تلاش خودمان را می‌کنیم، امیدواریم نتایج خوبی را کسب کنیم.

کد خبر 688338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.