برپایی ۱۲۰ پایگاه جشن عاطفه‌ها در کردستان

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان از برپایی ۱۲۰ پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای کمک به تحصیل دانش‌آموزان نیازمند در سطح استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون ۲۳ هزار دانش‌آموز استان کردستان نیازمند کمک‌های خیران هستند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رضا طوسی اظهار کرد: این نهاد با هدف ترویج سنت حسنه انفاق و نیکوکاری و بهره‌ گیری از ظرفیت خیران برای کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند هرساله در آستانه بازگشایی مدارس نسبت به برگزاری جشن عاطفه‌ها اقدام می‌کند.

وی افزود: هم‌اکنون ۲۳ هزار دانش‌ ‌آموز نیازمند و در حدود هشت درصد از دانش آموزان استان تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: جشن عاطفه‌های امسال در استان کردستان در ۱۲۰ پایگاه برگزار می‌شود و کمک‌های مردمی و خیران برای کمک به تحصیل دانش‌آموزان نیازمند جمع‌ آوری خواهد شد.

وی تصریح کرد: روز پنجشنبه ۳۰ شهریور در میادین اصلی شهرها، ۳۱ شهریور در مصلی‌های نماز جمعه و روز چهارم مهرماه در سطح مدارس کمک‌های مردمی برای دانش آموزان نیازمند جمع‌ آوری خواهد شد و در کنار تمامی ادارات اجرایی کمیته امداد، مراکز نیکوکاری نیز در سطح استان در این زمینه اقدام می‌کنند.

طوسی با بیان اینکه کمیته امداد تمامی کمک‌های مردمی را قبل از بازگشایی مدارس به دست نیازمندان می‌رساند، تصریح کرد: سال گذشته شش میلیارد تومان کمک در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شد که چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آن از طریق مراکز نیکوکاری و یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از طریق این نهاد جمع‌آوری و در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

کد خبر 688323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.