جلسات ملاقات عمومی با هدف خدمت‌رسانی با کیفیت‌تر به شهروندان برگزار می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: دیدار چهره به چهره با شهروندان و طرح بدون واسطه مشکلات و مسائل، موجب ارتقای سرمایه اجتماعی و رضایتمندی شهروندان از مدیریت شهری می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، سید ابراهیم حسینی امروز _ دوشنبه بیست و هفتم شهریور_ اظهار کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته در جهت کسب رضایت مردم، تکریم ارباب رجوع، پیگیری و حل مشکلات و درخواست‌های شهروندان، دیدار چهره به چهره به صورت منظم و مستمر در مناطق یازده گانه شهرداری با حضور ناظر شورا در منطقه، شهردار شیراز و دیگر مدیران شهرداری صورت می‌گیرد.

وی افزود: حضور شهروندان در این جلسات و طرح بدون واسطه مشکلات و مسائل موجب ارتقای سرمایه اجتماعی، اعتماد عمومی و رضایتمندی شهروندان از مدیریت شهری خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: جلسات ملاقات عمومی در راستای حل مشکلات و رفع دغدغه‌های شهروندان و با هدف خدمت‌رسانی هرچه بیشتر و با کیفیت‌تر در حوزه‌های مختلف شهری صورت می‌گیرد و این نشست‌های صمیمی علاوه بر شنیدن و آگاهی از مشکلات، می‌تواند در برنامه‌ریزی‌های صحیح و جلب رضایتمندی شهروندان نیز مؤثر باشد.

حسینی این دیدارها را به جهت ارتباط رو در رو بسیار مهم دانست و گفت: ملاقات‌های مردمی و ارتباط دوسویه، مؤثرترین راه شناسایی درخواست‌ها و مطالبات شهروندان است و از این طریق، ضمن احترام و تکریم ارباب رجوع می‌توان در پاسخگویی به مطالبات سرعت و دقت بیشتری داشت.

وی با تأکید بر لزوم تعمیق و تعالی فرهنگ تکریم ارباب رجوع، بستر تعاملی در جهت رفع نیاز شهروندان و دسته بندی و اولویت‌بندی درخواست‌ها با هدف تسریع در رسیدگی به مشکلات آنان، گفت: وظیفه داریم به عنوان نماینده مردم در شورای اسلامی شهر شیراز، مسائل، مشکلات و موضوعات شهروندان را شناسایی و پیگیری کنیم و در مسیر تسهیل و تسریع جهت حل مشکلات قدم برداریم و از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

کد خبر 688288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.