سپاهان نتایج خوبی در لیگ ایران کسب کرده است / امروز بازی زیبایی خواهیم دید

بازیکن سابق سپاهان و نیروی هوایی عراق گفت:بازی سختی را برای دو تیم پیش بینی می‌کنم، سپاهان نتایج خوبی در لیگ ایران کسب کرده است، درخصوص نیرو هوایی نیز مدت زیادی است بازی رسمی نداشته‌ایم و تنها تیم تمرینات را پیگیری کرده است، البته بازیکنان خوبی داریم و همگی برای پیروزی در این دیدار مهم تلاش می‌کنند.

هیثم کاظم در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی ایمنا به اربیل عراق اظهار کرد: ابتدا باید ورود شما به شهر اربیل و کشور عراق را خوش آمد بگویم، خیلی خوشحال هستم دوباره تیم سپاهان را می‌بینم و برای تیم مورایس آرزوی موفقیت می‌کنم، اگر بخواهم درخصوص گذشته و حضورم در شهر اصفهان صحبت کنم، این شهر برای زندگی بسیار زیبا است و امیدوارم بتوانم در آینده دوباره این شهر را از نزدیک ببینیم.

وی ادامه داد: من در هر دو تیم نیروی هوایی و سپاهان بازی کرده‌ام و سابقه فعالیت در هردو باشگاه را دارم و حالا به عنوان قائم مقام باشگاه عراقی فعالیت می‌کنم.

بازیکن سابق سپاهان تصریح کرد: رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا امسال قطعاً اتفاقات خاصی را برای نیروی هوایی عراق دارد و ما نیز برای این مسابقات آماده هستیم.

وی درخصوص تیم سپاهان گفت: سپاهان هواداران بزرگی دارد اما اینجا باید برای هردو تیم آرزوی موفقیت کنم، قطعاً بازی زیبایی را امروز خواهیم دید.

وی درخصوص پیش بینی نتیجه بازی اظهار کرد: بازی سختی را برای دو تیم پیش بینی می‌کنم، سپاهان نتایج خوبی در لیگ ایران کسب کرده است، درخصوص نیروهوایی نیز مدت زیادی است بازی رسمی نداشته‌ایم و تنها تیم تمرینات را پیگیری کرده است، البته بازیکنان خوبی داریم و همگی برای پیروزی در این دیدار مهم تلاش می‌کنند.

قائم مقام باشگاه اربیل عراق با اشاره به دیدار با مدیرعامل باشگاه سپاهان خاطر نشان کرد: شب گذشته یکدیگر را ملاقات کردیم و جلسه خوبی پیش از برگزاری مسابقه برگزار شد، ما درخصوص موضوعات مختلفی صحبت کردیم، به نوعی با محمدرضا ساکت درخصوص گذشته و زمانی که در استقلال اهواز و سپاهان بازی می‌کردم تجدید خاطره کردیم، امیدوارم بتوانیم روابط خوبی را با باشگاه سپاهان داشته باشیم و در موضوعات مختلف این همکاری در آینده ادامه داشته باشد.

کد خبر 688224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.