امروز ۲۷ شهریور در بورس چه خبر است؟

در بازار امروز خبر تغییرات نرخ پنج محصول سایپا که توسط شورای رقابت منتشر شد حائز اهمیت است و شاید گروه خودرویی به این خبر واکنش مثبت نشان دهد، احتمال اینکه بازار امروز نیز تغییرات در محدوده پنج تا ده هزار واحد را به ثبت برساند وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در نیمه هفته انتهایی شهریور ماه قرار داریم و بازار بورس این روزها کمی متأثر از افزایش نرخ بهره بین بانکی بوده است رشد نرخ سود بین بانکی در هفته گذشته منجر به شکل‌گیری یک روند خنثی در بازار شد.

نرخ سود ۲۳.۶۲ درصدی بالاترین نرخ سود بین بانکی در ۱۵ هفته گذشته است؛ نرخ سود بین بانکی از اواسط اردیبهشت تا خردادماه سال جاری در بالاترین سطح بوده و رکوردهایی بین ۲۳.۶۰ تا ۲۳.۷۶ درصد به ثبت رسانده بود، عدم مداخله بانک مرکزی در بازار بین بانکی را می‌توان به عنوان یکی از مهم‌ترین دلایل حرکت رو به بالای نرخ بهره بین بانکی یاد کرد.

بازار روز گذشته متأثر از تغییرات بهای جهانی نفت بود که گروه پالایشی تحرکاتی را به ثبت رساندند، در بازار امروز خبر تغییرات نرخ پنج محصول سایپا که توسط شورای رقابت منتشر شد حائز اهمیت است و شاید گروه خودرویی به این خبر واکنش مثبت نشان دهد، احتمال اینکه بازار امروز نیز تغییرات در محدوده پنج تا ده هزار واحد را به ثبت برساند وجود دارد.
دلار نیز در روز گذشته تغییرات با اهمیتی را به ثبت نرساند.

رشد ۴۰۰ واحدی شاخص بورس در دقایق ابتدای معاملات

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _دوشنبه بیست‌وهفتم شهریورماه_ با رشد ۴۸۸ واحدی، به ۲,۱۳۶,۲۶۸ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۱۷۶ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۸۲۸.۵۹۴ میلیون سهم بود که طی ۵۰,۴۲۴ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۵,۷۸۷ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۵,۰۱۷,۸۵۶ میلیارد ریال شد.

نمادهای «شبندر»، «کالا» و «وبصادر» بیشترین تأثیر مثبت را در شاخص کل گذاشتند.

امروز ۲۶ شهریور در بورس چه خبر است؟

کد خبر 688213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.