اعلام زمان‌بندی برگزاری «جشن مهر سینمای ایران» در ۳۱ استان کشور

جشن مهر سینمای ایران فرصت مغتنمی است تا ظرفیت‌های مغفول استان‌ها به نحو احسن شناسایی شده و مورد توجه و تقدیر قرار گیرند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دومین جشن مهر سینمای ایران، از بیست‌وششم شهریور ماه شاهد برگزاری دومین جشن مهر سینمای ایران در سراسر کشور بودیم، رویدادی که به مناسبت روز ملی سینما و به همت سازمان سینمایی کشور و با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با شعار اخلاق، آگاهی و امید برگزار خواهد شد تا میزبان پیشکسوتان سینمایی در حوزه‌های مختلف باشد.

یکی از ویژگی‌های مهم و اصلی در این رویداد، تمرکز بر ظرفیت‌های استانی بوده که نه تنها در این دوره، بلکه در نخستین دوره جشن مهر سینمای ایران نیز بر آن تأکید شده بود، در این راستا سال گذشته برای اولین بار شاهد برگزاری این رویداد در ۲۲ استان کشور بوده‌ایم که ماحصل آن تجلیل از ۳۵۰ هنرمند عرصه سینمایی بوده است.

امسال هم‌زمان با برگزاری دومین جشن مهر سینمای ایران، همچنان استان‌ها در معرض توجه قرار دارند و شاهد برپایی این جشن در ۳۱ استان کشور تا دهم مهرماه خواهیم بود؛ بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، آغاز دومین دوره از این رویداد فرهنگی در خراسان رضوی زده می‌شود و بیست‌ونهم شهریورماه شاهد برپایی جشن مهر سینمای ایران در مشهد مقدس خواهیم بود و در ادامه سی‌ام شهریور نیز دو استان هرمزگان و چهارمحال و بختیاری میزبان برگزاری جشن مهر سینمای ایران هستند.

از چهارم مهرماه روند برگزاری جشن مهر سینمای ایران در استان‌ها سرعت بیشتری به خود می‌گیرد و استان‌های البرز، آذربایجان شرقی و گلستان برنامه‌های خود را اجرا می‌کنند. پنجم مهرماه شاهد اجرای جشن مهر سینمای ایران در استان‌های زنجان، آذربایجان غربی، سمنان و لرستان خواهیم بود.

ششم مهرماه سال‌جاری و همزمان با جشن مهر سینمای ایران در پایتخت، خراسان شمالی، مازندران، کردستان و کرمان به اجرای برنامه‌های خود می‌پردازند.

هشتم مهرماه اصفهان، نهم مهر ماه در سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، جنوب کرمان، بوشهر و مرکزی میزبان برگزاری جشن مهر سینمای ایران بوده و در نهایت در تاریخ دهم مهرماه شاهد برگزاری این رویداد در استان‌های کرمانشاه، گیلان، ایلام، خوزستان، قزوین، قم، فارس، اردبیل همدان، کهگیلویه و بویراحمد و یزد خواهیم بود.

ناگفته نماند که این رویداد فرهنگی در تهران سیزدهم مهرماه برگزار خواهد شد که بدون شک جشن مهر سینمای ایران فرصت مغتنمی است تا ظرفیت‌های مغفول استان‌ها به نحو احسن شناسایی شده و مورد توجه و تقدیر قرار گیرند.

کد خبر 688197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.