جابه‌جایی مدافعان ایرانی آ.اک در ترکیب اصلی / محمدی فیکس شد، حاجی‌صفی به نیمکت رفت

تیم فوتبال آ.اک آتن در حضور ۹۰ دقیقه‌ای میلاد محمدی و نیمکت‌نشینی احسان حاجی‌صفی مقابل المپیاکوس با نتیجه یک بر یک متوقف شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته _یک‌شنبه بیست‌وششم شهریورماه_ تیم فوتبال آ.اک آتن در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های سوپرلیگ یونان از ساعت ۲۲:۰۰ در ورزشگاه اوپاپ‌آرنا و با قضاوت آرتور سوارس دیاس جدال حساس و مهمی با المپیاکوس داشت و در نهایت برابر میهمان قدرتمند خود به تساوی یک بر یک رضایت داد.

میلاد محمدی مدافع‌چپ ملی‌پوش کشورمان که در اکثر بازی‌ها نیمکت‌نشین است و کمتر در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد با تشخیص ماتیاس خسوس آلمیدا از ابتدا در زمین قرار گرفت و تا پایان برای آ.اک مقابل المپیاکوس بازی کرد. محمدی در دومین تجربه بازی‌اش در فصل جاری امتیاز خوب ۷.۲ را دریافت کرد و یکی از مهره‌های تاثیرگذار آ.اک بود.

البته احسان حاجی‌صفی دیگر بازیکن ایرانی تیم فوتبال آ.اک آتن که همواره جزو ارکان اصلی این تیم به‌شمار می‌رفته و مهره باتجربه‌ای در ترکیب آ.اک بوده است از روی نیمکت‌ذخیره‌ها نظاره‌گر بازی هموطن و سایر هم‌بازی‌های خود بود و فرصت حضور در زمین را پیدا نکرد؛ حاجی‌صفی در فصل جاری فقط یک‌بازی برای آ.اک انجام داده است.

آ.اک آتن در شرایطی مقابل المپیاکوس یونان به تساوی یک بر یک رسید که در دقیقه چهاردهم بازی می‌توانست صاحب یک ضربه‌پنالتی شود اما پس از بازبینی صحنه مشکوک در محوطه‌جریمه المپیاکوس، کمک‌داور ویدیویی و داور پنالتی را برگرداندند. البته در دقیقه ۲۲ ازکوئل پونسه حساب کار را به‌سود آ.اک یک بر صفر کرد.

اما این پایان کار نبود و در همان نیمه‌اول، با گذشت ۱۶ دقیقه نوبت به ایوب الکعبی رسید تا روی پاس‌گل دنیل پودنس دروازه آ.اک آتن را باز کند و المپیاکوس به بازی برگشت. در نیمه‌دوم هم تلاش دو تیم راه به جایی نبرد تا یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته با تقسیم‌امتیازات خاتمه یابد.

تیم فوتبال آ.اک آتن که نسبت به سایر تیم‌ها یک‌بازی کمتر انجام داده با این تساوی پنج امتیازی شد و موقتاً در جایگاه ششم جدول رده‌بندی سوپرلیگ یونان قرار گرفت. در طرف دیگر المپیاکوس با ثبت نخستین تساوی خود به امتیاز ۱۰ رسید و با یک‌امتیاز بیشتر نسبت به پاناتینایکوس روی جایگاه نخست ایستاد.

کد خبر 688182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.