سردار آزمون رسما وارد زمین سری‌آ شد / نخستین تجربه بازی سریک برای آ.اس رم ایتالیا

سردار آزمون در شب پیروزی هفت‌گله آ.اس رم مقابل امپولی در هفته چهارم سری‌آ ایتالیا، نخستین بازی خود برای جالوورسی را به‌نمایش گذاشت و کمتر از ۱۰ دقیقه در زمین بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا، تیم‌های فوتبال آ.اس رم و امپولی شب گذشته _یک‌شنبه بیست‌وششم شهریورماه_ از ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه در ورزشگاه المپیک شهر رم به‌مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با پیروزی پرگل و قاطعانه آ.اس رم در برابر امپولی با نتیجه هفت بر صفر خاتمه یافت.

پائولو دیبالا در دقایق دو از روی نقطه‌پنالتی و ۵۵، رناتو سانچس در دقیقه هشتم، آلبرتو گراسی (گل به‌خودی) در دقیقه سی‌وپنجم، برایان کریستانته در دقیقه ۸۰، روملو لوکاکو در دقیقه ۸۲ و جیانلوکا مانچینی در دقیقه ۸۶ برای رم گلزنی کردند تا این تیم در یک‌بازی پرگل پیروز میدان باشد و به رده چهارم جدول سری‌آ صعود کند.

سردار آزمون مهاجم ایرانی که در نقل‌وانتقالات تابستانی با قراردادی قرضی به المپیک رفت، از دقیقه ۸۳ به جای روملو لوکاکو وارد زمین شد تا نخستین بازی رسمی خود برای آ.اس رم در سری‌آ ایتالیا را به‌نمایش بگذارد. البته که شماره ۱۷ جالوورسی فرصت زیادی برای خودنمایی به‌دست نیاورد.

یک لمس توپ و یک خطا، حاصل کار سردار آزمون در نخستین بازی خود برای آ.اس رم بود. علی‌رغم این‌ها، اولین لمس توپ سردار در تیم مورینیو می توانست به یک گل منجر شود، اگر آندره‌آ بلوتی با کمی از خودگذشتگی به او پاس می‌داد. در نخستین لحظات حضور این مهاجم ایرانی در زمین، او شانس فوق العاده‌ای برای تک‌به‌تک‌شدن با دروازه بان حریف و گلزنی داشت اما آندره‌آ بلوتی حاضر به پاس دادن به آزمون نشد و موقعیت از دست رفت.

این در حالی است که بلوتی قبل از این صحنه، دو پاس گل در این بازی به نام خود ثبت کرده بود. همچنین به‌جز حضور سردار آزمون در ترکیب رم و بازی چند دقیقه‌ای وی، نکته جالب‌توجه دیگر بازی، تقسیم خوشحالی پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی آ.اس رم پس از به‌ثمر رساندن گل نخست جالوورسی بود که نشان‌دهنده رابطه خوب و رفاقت این دو بازیکن است.

سردار آزمون رسما وارد زمین سری‌آ شد / نخستین تجربه بازی سریک برای آ.اس رم ایتالیا

کد خبر 688181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.