جزئیات جدید از دستگیری عامل انتحاری در تبریز

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی جزئیات جدید از دستگیری عامل انتحاری روز گذشته در تبریز اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سرهنگ شفیعی عصر امروز _یکشنبه بیست و ششم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران با بیان اظهار کرد: ۲۵ شهریور همزمان با فراخوان‌های گسترده عناصر ضد انقلاب مبنی بر تجمع و ایجاد نامنی در کشور، یکی از عوامل وابسته به این جریانات که قصد انجام عملیات انتحاری با هدف کشته سازی در بین مردم و پلیس در سطح شهر تبریز را داشت با هوشیاری مأموران اطلاعاتی و یگان ویژه دستگیر شد.

وی افزود: این فرد با برنامه‌ریزی و نقشه قبلی، تعدادی کپسول گاز دستکاری شده تهیه و همچنین پلاک خودرویش را مخدوش کرده بود تا در میدان نماز تبریز ایجاد ناامنی کند.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی در ادامه ابراز داشت: از این فرد تعداد ۴ عدد کپسول گاز ۱۱ کیلویی و یک عدد کپسول گاز ۵ کیلویی آماده انفجار کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تحقیقات تکمیلی از متهم در حال انجام و بررسی است و گفتنی است که روز گذشته، فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری عامل انتحاری که قصد کشته سازی در تبریز را در فراخوان ضد انقلاب داشت خبر داده بود.

روز گذشته حوالی ساعت ۱۹ فردی که قصد ایجاد انفجار در یکی از میادین تبریز را برای کشته سازی با تعدادی کپسول گاز دستکاری شده را داشت با هوشیاری عوامل اطلاعاتی و انتظامی دستگیر کردند.

کد خبر 688140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.