دولت محرمانگی ندارد/ با مردم شفاف هستیم

سخنگوی دولت با بیان اینکه دولت سیزدهم با مردم شفاف است و محرمانگی ندارد، گفت: همانطور که در عمل نشان داده‌ایم، در مسیر شفافیت و مبارزه با فساد پیشگام هستیم.

به گزارش ایمنا، علی بهادری جهرمی در پاسخ به سوالی درباره رویکرد دولت در زمینه طرح شفافیت، اظهار کرد: در همین دو سال مردم اقدامات مهم و شفافیت‌زای دولت را در حوزه‌های مختلف از جمله در انتشار برنامه چهارساله دولت با عنوان سند تحول، شفافیت کامل در روند صدور مجوزهای کسب و کار، انتشار فهرست و میزان بدهی بدهکاران کلان بانکی، انتشار صورت‌های مالی شرکت‌های دولتی و اجرای شفاف طرح مولدسازی دارایی‌های دولت، شاهد بوده‌اند.

وی افزود: دولت سیزدهم سال گذشته مهم‌ترین اقدام اقتصادی و معیشتی که با زندگی مردم سروکار داشته، یعنی طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها را با جزئیات پیش از اجرا با مردم مطرح کرد.

سخنگوی دولت تاکید کرد: تمام مصوبات دولت نیز روی سامانه اینترنتی قوانین و مقررات منتشر می‌شود و نسخه‌ای از آن نیز برای روزنامه رسمی و دستگاه‌های مختلف ارسال می‌شود و مرتب گزارش آن را به مردم اعلام می‌کنیم.

وی تصریح کرد: همه این‌ها نشان می‌دهد این دولت نه تنها در عمل از شفافیت استقبال می‌کند، بلکه حامی ایجاد شفافیت نیز است و خواهد بود.

منبع: ایرنا
کد خبر 688135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.