سـارقی با ۲۱ فقره سرقت در گنبد کاووس دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی گنبدکاووس از دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف وی به ۲۱ فقره سرقت اماکن خصوص و دولتی دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی گلستان سرهنگ نادعلی صادقی، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و اماکن دولتی در گنبدکاووس، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: با بررسی‌های میدانی و تلاش مأموران پلیس آگاهی شهرستان و پایش دوربین‌های مداربسته در محل‌های وقوع سرقت موفق شدند سارق سابقه دار را شناسایی کنند.
جانشین فرمانده انتظامی گنبدکاووس تصریح کرد: با هماهنگی قضائی و در یک عملیات ضربتی، مأموران پلیس آگاهی موفق شدند سارق را درمخفیگاهشان دستگیر کنند.
وی ادامه داد: متهم در تحقیقات تخصصی و پس از مواجهه با مستندات غیرقابل انکار پلیس، چاره‌ای جز اقرار نداشت و به ۲۱ فقره سرقت منزل واماکن دولتی اعتراف کرد.
صادقی با اشاره به دستگیری یک مالخر و کشف دو دستگاه لپ تاپ و تحویل اموال سرقتی به مالباختگان و معرفی متهمان به مراجع قضائی، ازشهروندان خواست: منزل، خودرو و محل کسب خود را به تجهیزات امنیتی مجهز کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.
کد خبر 688131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.