۳۹۰۰ دلار توسط پلیس به دست صاحب خود رسید

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از امانت‌داری مأمور پلیس شهرستان شهرضا در بازگرداندن مبلغ ۳۹۰۰ دلار به صاحبش خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ رضا الوندی، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان شهرضا، بلافاصله مأموران پلیس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران انتظامی پس از حضور در صحنه با واژگونی یک دستگاه خودروی سواری و فوت یکی از سرنشینان آن و مصدومیت شدید فردی دیگر روبه‌رو و بلافاصله با مراکز درمانی هماهنگ می‌شوند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: استوار یکم رضا عمادی از مأموران پلیس فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا حاضر در صحنه تصادف، مبالغی دلار را که بر اثر واژگونی خودرو بلاصاحب رها شده بود پیدا کرد و ضمن جمع‌آوری ۳۹۰۰ دلار موجود، تمام آن را بدون هیچ چشم‌داشتی و به رسم امانت‌داری به صاحب خود بازگرداند.

وی با تاکید بر حسن نیت و امانت‌داری در مأموران پلیس خاطرنشان کرد: سبزپوشان انتظامی شبانه روز در حال خدمت‌رسانی به شهروندان است و به انجام این مهم افتخار می‌کنند.

کد خبر 688064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.