انجام بیش از ۲۳۰ هزار ماموریت توسط اورژانس کرمان

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: سالانه بیش از یک میلیون و ۱۰۴ هزار تماس از سراسر استان با فوریت‌های پزشک برقرار و بیش از ۲۳۰ هزار مورد ماموریت توسط کارکنان اورژانس کرمان انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، محمد صابری _ امروز یکشنبه بیست و ششم شهریورماه _ در جریان بازدید استاندار از مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کرمان، اظهار کرد: ۱۷۵ پایگاه اورژانس پیش‌بیمارستانی استان متشکل از ۷۶ پایگاه شهری و ۱۱۶ پایگاه جاده‌ای است.

وی از خدمت‌رسانی یک هزار و ۲۵۰ نیروی انسانی در این مراکز خبر داد و افزود: سه پایگاه اورژانس هوایی، پنج دستگاه اتوبوس آمبولانس و شش دستگاه موتور آمبولانس در قالب پنج مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه‌های علوم پزشکی استان، خدمت‌رسانی می‌کنند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان خاطرنشان کرد: سالانه بیش از یک میلیون و ۱۰۴ هزار تماس از سراسر استان با فوریت‌های پزشک برقرار و بیش از ۲۳۰ هزار مورد مأموریت توسط کارکنان اورژانس انجام می‌شود.

صابری تأمین زمین برای احداث پایگاه‌های شهری به ویژه در کرمان، رفسنجان، سیرجان، بم و جیرفت، حل مشکل ارتباطات رادیویی و نصب دکل و آنتن، ایجاد هلی‌پد در جاده‌ها و مناطق صعب‌العبور، نوسازی ناوگان آمبولانس پیش بیمارستانی، تأمین سه باب بیمارستان سیار و هزینه‌های بالای ناشی از قاچاق سوخت را از چالش‌های اورژانس بیان کرد.

کد خبر 688048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.