ضرورت تدوین قوانین مرتبط با تخلفات ساختمانی در خارج از محدوده شهر

مدیر منطقه پنج شهرداری قم با اشاره به اجرای تبصره ۶ بند «ت» قانون بودجه مربوط به آرای قلع‌وقمع مستحدثات غیرمجاز، گفت: این قانون تنها شامل محدوده می‌شود در حالی‌ که در منطقه پنج آرای قلع خارج از محدوده بسیار است و شامل قانون نمی‌شود.

رضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه توسعه فضای سبز در منطقه ۵، اظهار کرد: در حوزه توسعه فضای سبز جزو مناطق پیشتاز شهر هستیم، آبیاری قطره‌ای به صورت کامل در این منطقه انجام شده است و از منابع آب شرب استفاده نمی‌شود.

وی با اشاره به اصلاح و بهسازی بوستان‌های منطقه از جمله بوستان کوچه ۲۷ خیابان شهید کلهری، افزود: ایجاد بوستان در محله جمکران در دستور کار قرار دارد و سال جاری به احداث بوستان‌های جدید اهتمام خواهیم داشت.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم با بیان اینکه برای سال آینده نیز احداث بوستان‌ها در دستور کار قرار گرفته و برآوردها و تهیه نقشه‌ها در دست انجام است، خاطرنشان کرد: تلاش شده است در حوزه شهرسازی کمترین زمان ممکن را برای پاسخگویی به ارباب‌رجوع داشته باشیم.

رحیمی اضافه کرد: تلاش برای حل مشکلات شهروندان داریم، البته در تمام امور بر مبنای قوانین و ضوابط عمل می‌شود و همه تلاش ما این است که بر این مبنا گره از مشکلات مردم بگشاییم.

وی ادامه داد: در خصوص تبصره ۶ بند «ت» قانون بودجه مربوط به آرای قلع، پیشتاز هستیم و اطلاع‌رسانی‌های خوبی انجام و ابلاغ از طریق مکالمه و اخطار کتبی انجام شده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم با بیان اینکه این قانون تنها شامل محدوده شهر می‌شود، تصریح کرد: آرای قلع منطقه در خارج از محدوده بسیار است که شامل قانون نمی‌شود و از نمایندگان مردم قم در مجلس خواسته‌ایم که در این خصوص بررسی‌های لازم را انجام دهند تا در مسیری قرار بگیریم که به مردم کمک کنیم.

رحیمی با اشاره به اینکه این قانون برای کمک به حل مشکلات مردم در خصوص آرا قلع است و از لحاظ مالی درآمدی ندارد، افزود: اجرای این قانون منجر به حل مشکلات مردم می‌شود، با جدیت پیگیری‌های لازم را داریم تا شهروندان منطقه پنج با استفاده از قانون بودجه مربوط به آرای قلع، نسبت به تعیین تکلیف ملک خود اقدام کنند.

کد خبر 688044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.