ایران _ برزیل / تلاش برای ثبت نخستین شکست رسمی سلسائو مقابل یوزها

تیم‌های ملی فوتسال برزیل و ایران عصر امروز در فینال تورنمنت شش‌جانبه فوتسال به‌مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عصر امروز _یک‌شنبه بیست‌وششم شهریورماه_ تیم‌های ملی فوتسال برزیل و ایران از ساعت ۱۶:۳۰ در چارچوب فینال تورنمنت دوستانه شش‌جانبه برزیل در برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت. شاگردان وحید شمسایی با پیروزی مقابل ژاپن به فینال رسیدند و تیم ملی برزیل هم با غلبه‌بر پاراگوئه به دیدار نهایی تورنمنتی که میزبان آن است راه یافت.

تیم ملی فوتسال ایران تاکنون ۲۲ بازی مقابل برزیل انجام داده که در وقت‌های قانونی پیروزی نداشته و فقط سه تساوی و ۱۹ باخت در این تقابل‌ها در کارنامه خود ثبت کرده است. ضمن اینکه پیروزی تیم ملی فوتسال ایران در ضربات‌پنالتی مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی ۲۰۱۶ که در پایان به سومی ایران در جهان ختم شد بهترین نتیجه مقابل برزیل بود. ضمن اینکه ایران در این مصاف‌ها ۴۳ گل‌زده و ۱۱۱ گل‌خورده در کارنامه تقابل با برزیل دارد.

ایران _ برزیل / تلاش برای ثبت نخستین شکست رسمی سلسائو مقابل یوزها

از آخرین ترکیب در جام‌جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا و مصاف تیم ملی فوتسال ایران با برزیل، حسین طیبی و محمدرضا سنگ‌سفیدی در ترکیب یوزهای ایران حضور دارند و حدوداً شش سال و ۱۱ ماه و ۲۷ روز می‌شود که این دو تیم باهم دیداری نداشته‌اند. جدالی که سی‌ویکم شهریورماه سال ۱۳۹۵ انجام شد.

وحید شمسایی سرمربی کنونی تیم ملی فوتسال کشورمان با به‌ثمر رساندن هشت‌گل به برزیل بهترین گلزن ایران در تقابل با سلسائو به‌شمار می‌رود. حسین طیبی کاپیتان فعلی تیم ملی فوتسال ایران نیز با زدن سه‌گل به برزیل، بهترین گلزن ایران در مصاف با سلسائو محسوب می‌شود و هر بازیکنی غیر از حسین طیبی امروز دروازه برزیل را باز کند نخستین گل خود را به برزیل زده است.

کد خبر 688030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.