نساجی ایران بدون ۲ مهره روبه‌روی بمبئی‌سیتی هند

تیم فوتبال نساجی ایران در شرایطی نخستین بازی خود در لیگ‌قهرمانان آسیا را برگزار خواهند کرد که دو بازیکن را همراه ندارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال نساجی ایران از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه _روز دوشنبه بیست‌وششم شهریورماه_ اولین بازی خود را در مرحله‌گروهی فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا مقابل بمبئی‌سیتی هند در شهر پونه به‌انجام خواهد رساند. پونه هشتمین شهر بزرگ کشور هند و دومین شهر ایالت مهاراشترا پس از کلان‌شهر بمبئی است. این شهر در ۱۶۰ کیلومتری شرق بمبئی و در پس یک رشته کوه در فلات دکن واقع شده‌است.

سیدمهدی رحمتی برای این مسابقه حساس و تاثیرگذار دو بازیکن را کنار خود ندارد؛ علا عباس مهاجم عراقی خود را به‌دلیل ویزا ندادن کشور هند در اختیار ندارد و همچنین محمدرضا ترابی هافبک جوان نساجی نیز به‌علت آسیب‌دیدگی از ناحیه چهار سر در جمع هم تیمی‌های خود که به‌طور خاص و متحدالشکلی با پرواز اختصاصی راهی هند شدند حضور نداشت.

هافبک جوان نساجی که از روز گذشته کار با وزنه را زیر نظر فیزیوتراپ در تهران آغاز کرده است سه هفته دیگر می‌تواند برای نساجی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا پا به توپ شود اما علا عباس مهاجم عراقی نساجی‌چی‌ها درصورتی‌که دیگر مشکل ویزا نداشته باشد می‌تواند شاگردان سیدمهدی رحمتی را در هفته‌های آتی لیگ‌قهرمانان آسیا همراهی کند.

کد خبر 688028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.