سیمای نصف‌جهان با گل‌های داوودی و کلم زینتی تزئین می‌شود

مدیرعامل‌سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: روند کاشت گل‌های داوودی و کلم زینتی به‌صورت گسترده در سطح مناطق پانزده‌گانه، مجموعه آرامستان باغ رضوان، میادین میوه و تره‌بار و پایانه‌های مسافربری از مهرماه امسال آغاز می‌شود.

مجید عرفان‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به روند جانمایی و کاشت گل‌های بنفشه از فصل پاییز در مناطق مختلف شهر اظهار کرد: برگزاری جلسات تخصصی متعدد با مناطق مختلف، ارائه دستورالعمل‌های مرتبط و جانمایی مکان کاشت گل‌ها ازجمله اقداماتی است که از مهرماه امسال در دستور کار سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: روند کاشت گل‌های داوودی و کلم زینتی به‌صورت گسترده در سطح مناطق پانزده‌گانه، مجموعه آرامستان باغ رضوان، میادین میوه و تره‌بار و پایانه‌های مسافربری از مهرماه امسال آغاز می‌شود.

مدیرعامل‌سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این راستا حدود ۱۸۰ هزار کوزه کلم زینتی با درجه کیفیت F1 و تعداد ۲۶۲ هزار کوزه گل داوودی با درجه کیفیت F1 و در پانزده طیف رنگی، همچنین گیاهان مارگریت، مغربی طبق سنوات گذشته در فصل پاییز کاشت و تا پایان فصل زمستان نگهداری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این سازمان به جز مناطق پانزده‌گانه، مجموعه آرامستان باغ رضوان، میادین میوه و تره‌بار و پایانه‌های مسافربری را نیز از حیث کاشت گل و گیاه تحت پوشش خود دارد که در مجموع ۱۸ منطقه در دایره مسئولیت سازمان پارک‌ها و فضای سبز قرار می‌گیرد.

کد خبر 688027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.