کسب ۳ مدال طلا توسط کاراته‌کاهای ایران در مسابقات بین‌المللی سوئیس

نمایندگان کاراته کشورمان موفق به کسب سه مدال رنگارنگ در مسابقات بین‌المللی بازل سوئیس شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های بین‌المللی کاراته سوئیس در شرایطی در شهر بازل این کشور در حال برگزاری است که در پایان رقابت، سه کاراته‌کا کشورمان در این مسابقات، سجاد گنج‌زاده به نشان طلا رسید، بهمن عسگری نشان نقره را از آن خود کرد و مهدی خدابخشی در جای سوم ایستاد. همچنین نمایندگان کاراته ایران در وزن آزاد رقابت‌های بین‌المللی سوئیس نیز به میدان رفتند که نتوانستند مدالی کسب کنند.

در وزن ۸۴+ سجاد گنج‌زاده با سه پیروزی برابر نمایندگان الجزایر، ترکیه و جمهوری‌آذربایجان فینالیست شد و با پیروزی چهار بر یک مقابل حریف فرانسوی خود در فینال به نشان طلا دست یافت.

بهمن عسگری پس از پیروزی مقابل کاراته کا کشور آلمان، با دو پیروزی شش بر سه و هشت بر صفر برابر نمایندگان کشور میزبان به دیدار نیمه نهایی راه یافت و با برتری قاطع هشت بر صفر مقابل حریف ترکیه‌ای خود فینالیست شد و با قبول شکست سه بر یک مقابل حریف گرجستانی خود به نشان نقره دست یافت‌.

در وزن ۸۴- مهدی خدابخشی در گام نخست نماینده کشور ایتالیا را از پیش رو برداشت و در ادامه با قبول شکست چهار بر دو مقابل حسن ارسلان ترکیه‌ای راهی جدول شانس مجدد شد. خدابخشی در ادامه با کسب ۲ پیروزی مقابل نمایندگان کشور کشور گرجستان و ترکیه به نشان برنز این وزن دست یافت.

کد خبر 687993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.