تعریف لکه‌های سرمایه‌گذاری در اراضی شهری استان آذربایجان غربی

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان آذربایجان غربی با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن، گفت: یکی از برنامه‌های اصلی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان، تعریف لکه‌های سرمایه‌گذاری در اراضی شهری استان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حبیب تربتی امروز _ یکشنبه بیست و ششم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت استفاده از اراضی اوقاف محدوده شهرها، اظهار کرد: اصلی‌ترین مرحله برای آغاز کسب و کار مکان‌یابی است، یک زمین برای این منظور باید امکانات و زیرساخت‌های لازم را داشته و ضوابط دستگاه‌های مختلف در آن رعایت شده باشند.

وی افزود: یکی از برنامه‌های اصلی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان، تعریف لکه‌های سرمایه‌گذاری در اراضی شهری استان است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان آذربایجان غربی با توجه به استفاده از اراضی دولتی و نهادها برای توسعه ساخت مسکن، خاطرنشان کرد: در این راستا زمین‌های منابع طبیعی و اداره کل راه و شهرسازی و سپس زمین‌های اوقاف در اولویت این اداره کل برای طرح نهضت ملی مسکن قرار دارد.

تربتی با اشاره به اراضی اوقاف و استفاده از ظرفیت این زمین‌ها برای نهضت ملی مسکن، گفت: چنانچه زمین‌های داخل محدوده شهری متعلق به اوقاف مشکل خاصی نداشته باشد، می‌توانیم برای آن‌ها کاربری و پروژه تعریف کنیم.

وی افزود: اولویت اصلی ما در تعیین لکه‌های سرمایه‌گذاری برای استفاده از اراضی اوقاف، تأمین رفاه و سلامت شهروندان است و در کنار آن رعایت مسائل زیست‌محیطی را نیز مدنظر قرار می‌دهیم.

کد خبر 687965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.