۴۵ روز پرکار برای اصفهان در پیش است/ از رویدادهای هفته دفاع مقدس تا جشنواره‌های بین‌المللی

شهردار اصفهان با اشاره به روزهای پرکار شهر گفت: امیدواریم شهروندان کمک کنند تا اصفهان میزبان خوبی برای میهمانان ملی و بین‌المللی رویدادهای پیش‌رو باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _یکشنبه بیست‌وششم شهریورماه_ در صحن جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به رویدادهای پیش‌روی شهر اصفهان اظهار کرد: طی ۴۵ روز آینده روزهای پرشور و نشاطی را در شهر اصفهان خواهیم داشت، علاوه بر آغاز سال تحصیلی جدید، به‌مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌ای ترکیبی در گلستان شهدا خواهیم داشت که رخداد بزرگ شهری است.

وی با بیان اینکه جایزه بین‌المللی مصطفی با مشارکت شهرداری برگزار خواهد شد، افزود: جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان و نمایشگاه فن نما نیز رویدادهای دیگری است که تا ۴۵ روز آینده انجام خواهد شد.

شهردار اصفهان اظهار کرد: امیدواریم شهروندان کمک کنند تا اصفهان میزبان خوبی برای میهمانان ملی و بین‌المللی این رویدادها باشند.

ارائه خدمات شهرداری اصفهان در کربلا، خللی در خدمت‌رسانی شهری وارد نکرد

شهردار اصفهان گفت: خدمات شهرداری اصفهان در مراسم اربعین امسال به نوعی ارائه شد که ما هیچ خللی در ارائه خدمات در شهر اصفهان نداشتیم که جای تشکر دارد.

وی ادامه داد: از عزیزانی که در ایام اربعین همت کردند و در حوزه‌های مختلف خدماتی را به زائران ارائه دادند که در نوع خود قابل ستایش بود، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

شهردار اصفهان افزود: این خدمات به نوعی ارائه شد که ما هیچ خللی در ارائه خدمات در شهر اصفهان نداشتیم که جای تشکر دارد.

قاسم‌زاده گفت: فضای حضور در کربلا و فعالیت‌هایی که مشاهده می‌کردیم، همچنین روحیه نیروهایی که به صورت جهادی به عشق امام حسین (ع) کار و تلاش می‌کردند حال و هوای روزهای دفاع مقدس بود.

وی تصریح کرد: این فعالیت‌ها فراتر از یک وظیفه سازمانی و اداری بود، یک خاستگاه معنوی و انگیزه درونی این حس و حال را ایجاد کرده بود، به‌طوری که مورد ستایش کارگزاران نجف و کربلا قرار گرفتند.

کد خبر 687917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.