لاستیک‌ دانلوپ و معرفی آن

لاستیک‌ دانلوپ به دلیل کیفیت بالایی که دارد برند پرطرفداری در میان برند های تایر شناخته می شود. در این مقاله از چرخ و یدک می خواهیم به برند دانلوپ بپردازیم و درباره ی مزایا و ویژگی های لاستیک دانلوپ بگوییم.

ویژگی ‌های لاستیک‌های دانلوپ

لاستیک سواری دانلوپ چسبندگی بسیار خوبی را با زمین دارد و همین موجب فرمان پذیری بهتر لاستیک دانلوپ شده است. بنابراین امنیت خودرو بالا می رود.

یکی از مواردی که موجب افزایش هزینه های خودرو می شود ، استهلاک می باشد که در این تایر به دلیل طراحی اصولی ، استهلاک بسیار کم است. بنابراین شما نیاز به تعویض های زودهنگام نخواهید داشت.

صدای تایر دانلوپ بسیار کم است و هیچ مزحمتی را برای سرنشینان ایجاد نخواهد کرد.

در ساخت لاستیک دانلوپ از مواد اولیه با کیفیت استفاده ده است به همین دلیل این تایر ها دارای کیفیت بالایی می باشند.

تاریخچه لاستیک دانلوپ

آقای جان بوید دانلوپ در سال ۱۸۸۸ در حالی که پسر خود را سوار بر دوچرخه مشاهده می کرد ، متوجه شد که چرخ های سه چرخه راحت حرکت نمی کند و پسرش از این بابت ناراحت است و به درستی نمی تواند حرکت نماید. بنابراین تصمیم گرفت که با پوشش نایلون به دور چرخ های سه چرخه موجب حرکت راحت تر آن شود و سپس پلاستیک را باد کرد. بنابراین ایده ی ساخت تایر شکل گرفت. بعده ها از این ایده برای مسابقات دوچرخه ‌سواری استفاده کردند. بنابارین ثبت اختراع دانلوپ صورت گرفت و ای ایده موجب شد که تایر های امروزی به این شکل باشند. در سال ۱۸۹۰ دانلوپ اولین کارخانه لاستیک را افتتاح کرد که این کارخانه در ایرلند قرار گرفت. همچنین دانلوپ سه سال بعد کارخانه ی بعدی را در آلمان تاسیس نمود. همچنین در کشور های آمریکا، فرانسه، استرالیا دیگر کارخانه های دانلوپ تاسیس شدند. این برند معتبر توانسته محبوبیت بالایی در میان خریداران تایر داشته باشد. تایر دانلوپ به عنوان تایر ژاپنی شناخته می شود که دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد.

انواع لاستیک دانلوپ

دانلوپ مناسب برای شرایط آب‌ و هوایی مختلف ساخته شده است پس شما با توجه به شرایط محیطی می توانید اقدام به خریداری لاستیک دانلوپ در نوع مناسب نمایید. باید دقت داشته باید که در چه شرایط آب و هوایی رانندگی می کنید. همچنین باید دقت داشته باشید که چه سبک رانندگی دارید و در چه جاده ایی حرکت می کنید و با در نظر گرفتن این موارد می توانید اقدام به خرید لاستیک دانلوپ نمایید.

  • تایر زمستانی دانلوپ

یکی از انواع تایر های دانلوپ، لاستیک‌های زمستانی دانلوپ است که این تایر ها دارای طراحی خاصی هستند که شامل آج های مخصوص بر روی بدنه می باشند و این آج ها موجب حرکت آسان بر روی برف و یخبندان می شود. این نوع لاستیک ها مناسب برای فصول سرد سال است بنابراین برای فصل های گرم سال نیاز به تعویض تایر خواهید داشت.

لاستیک‌ دانلوپ و معرفی آن

  • تایر تابستانی دانلوپ

لاستیک‌ های تابستانی دنلوپ نوع دیگری از انواع تایر های این برند محبوب هستند که مناسب برای فصل های گرم سال طراحی و ساخته شده اند بنابراین شما می توانید در فصول گرم سال از این تایر ها بهترین استفاده را داشته باشید. برای دما های زیر 7 درجه نمی توان از این تایر ها استفاده کرد بنابراین در فصول سرد سال نیاز است که این تایر ها را با تایر های زمستانی دانلوپ تعویض نمایید.

  • تایر تمام فصل دانلوپ

لاستیک دانلوپ تمام فصل از پر طرفدار ترین نمونه های تایر دنلوپ است. این تایر ها طوری ساخته شده اند که مناسب برای چهار فصل می باشند بنابراین شما می توانید برای فصول مختلف سال از لاستیک دانلوپ چهارفصل استفاده کنید. در کشور ما این نوع تایر بسیار مناسب می باشد.

مزایای لاستیک دانلوپ

دنلوپ از برند های معتبر است که این برند ژاپنی همواره جزء برترین برند ها در سطح جهان است. از مهم ترین تولیدات دانلوپ می توان به تایر های رادیال دنلوپ اشاره کرد. از ویژگی های خوب لاستیک دانلوپ می توان به انعطاف پذیری بالا، کنترل خوب خودرو، مقاومت حرارتی ، چسبندگی بالا و وزن کم اشاره کرد. این تایر با صدای کم موجب آرامش سرنشینان شده است. لاستیک دانلوپ دارای چسبندگی بسیار خوبی است.

در ساخت و تولید لاستیک دانلوپ از رشته های سیمی و فلزی، ترکیبات شیمیایی، دوده، لاستیک سنتزی و غیره استفاده می شود. تایر های دانلوپ بر اساس استاندارد های جهانی ساخته می شوند و این تایر ها پیش از ورود به بازار در آزمایشگاه های تخصصی مورد آزمایش های مختلف قرار می گیرند تا از هر نظر ، سطح کیفی و سایر مشخصات تایر ها سنجیده شود. مصرف کنندگان تایر های برند های معتبری مانند دانلوپ، به دلیل کیفیت بالای این تایر ها این لاستیک ها را انتخاب کرده اند زیرا تایر های شناخته شده دارای ویژگی های عالی هستد و این ویژگی ها به وضوح قابل مشاهد است.

در صورتی که می خواهید خرید تایر های خارجی و داخلی را با بهترین قیمت انجام دهید به سایت چرخ و یدک مراجعه کنید و انواع تایر های مورد نیاز را تهیه کنید. این مجموعه سال ها در حوزۀ فروش تایر فعالیت دارد و یکی از معتبرترین و قدیمی ترین مراکز فروش تایر در کشورمان است.

خرید لاستیک دانلوپ با قیمت ارزان

لاستیک دانلوپ از انواع لاستیک ‌های محبوب در کشورمان است که این لاستیک ژاپنی توانسته فروش خوبی را در بازار تایر به دست آورد. در صورتی که نیاز به خرید تایر دانلوپ دارید با مراجعه به سایت چرخ و یدک می توانید سفارش خود را ثبت نمایید. برای خرید لاستیک دانلوپ توجه به مشخصات فنی تایرها بسیار مهم است اطلاعاتی بر روی جداره تایرها هک شده که شامل اعداد و ارقامی است که مشخص کننده سازنده تایر ، تاریخ تولید، مقاومت حرارتی، تکنولوژی ساخت و غیره باشد بنابراین این اطلاعات می‌ تواند به شما در خرید تایر کمک کند. لاستیک‌ های دانلوپ شامل انواع متنوعی از تایرهای سواری، شاسی بلند ،باری و غیره می ‌باشد. بنابراین در زمان خرید لاستیک دانلوپ به کاربری خودرو و مدل آن توجه کنید.

فروشگاه آنلاین چرخ و یدک از معتبرترین مراکز آنلاین فروش لاستیک دانلوپ در کشورمان است که تنوع بالایی از تایر های دانلوپ را ارائه می کند. برای خرید لاستیک دانلوپ به سایت چرخ و یدک مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

لاستیک‌ دانلوپ و معرفی آن

قیمت لاستیک دانلوپ

قیمت تایر از جمله موارد مهم در خرید تایر به شمار می رود و همواره مصرف کنندگان به دنبال تایر های اصلی با قیمت ارزان هستند. در واقع اصل بودن و کیفیت بالای تایر ها پیش از قیمت اهمیت دارد و به همین جهت باید در ابتدا فروشنده ای معتبر و با سابقه را بیابید و سپس به قیمت آن توجه داشته باشید. فروشندگانی مانند چرخ و یدک علاوه بر عرضۀ محصولات اصل و با کیفیت ، بهترین قیمت ها را برای فروش لاستیک دانلوپ و سایر تایر ها در نظر می گیرند. لاستیک‌ های دانلوپ در مقایسه با برند های هم رده از قیمت مطلوب‌ تری برخوردارند و این مورد یکی از دلایل فروش بالای این تایر ها در بازار های جهانی تایر می ‌باشد. امروزه قیمت تایر ها روز به روز در حال تغییر است اما فروشگاه چرخ و یدک همواره سعی داشته بهترین قیمت تایر دانلوپ و سایر تایر ها را ارائه کند، بنابراین شما با خرید لاستیک دانلوپ از مجموعه چرخ‌ و یدک با بهترین قیمت و به صورت مستقیم می ‌توانید خرید تایر ها را از وارد کننده انجام دهید.

charkhoyadak.com

کد خبر 687915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.