میزبانی باغ فدک از ۶۵۰۰ خانواده در تعطیلات پایان شهریور ۱۴۰۲

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: در تعطیلات پایان شهریور ماه امسال بیش از ۶۵۰۰ خانواده در مجموعه باغ فدک اسکان یافتند.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به استقبال مسافران از شهر اصفهان در تعطیلات پایان شهریورماه، مجموعه باغ فدک هر شب میزبان تعداد زیادی از مسافران و گردشگرانی بود که به قصد برپاکردن چادر و اسکان موقت در شهر اصفهان اقامت داشتند.

وی افزود: در تعطیلات پایان شهریور ماه بیش از ۶۵۰۰ خانواده در مجموعه باغ فدک اسکان یافتند.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با اشاره به تبدیل باغ فدک به کمپ دائمی سفر در شهر اصفهان گفت: با تصویب کمیته عالی باغ فدک علاوه بر ایام نوروز در شش ماه ابتدای سال نیز مجموعه باغ فدک میزبان گردشگران و مسافران است.

میزبانی باغ فدک از ۶۵۰۰ خانواده در تعطیلات پایان شهریور ۱۴۰۲

وی با اشاره به لزوم تقویت زیر ساخت‌های اسکان گردشگران تصریح کرد: ایجاد سکوهای نصب چادر، گسترش شبکه آب آشامیدنی در محوطه باغ و خدمت‌رسانی ۲۴ ساعته بازارچه باغ فدک از جمله تسهیلات مهیا شده برای مهمانان اصفهان بود.

سلطان‌آقایی ادامه داد: روز جمعه بیست‌وچهارم شهریورماه سال جاری با توجه به تکمیل ظرفیت باغ فدک، با هماهنگی به عمل آمده ورزشگاه گل نرگس برای مسافران آماده و پذیرای چادرهای گردشگران شد.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت با تلاش شبانه‌روزی همکاران ما در منطقه هفت شهرداری اصفهان، هیچ‌گونه حادثه و اتفاق ناگواری برای مسافران پیش نیامد و آن‌ها در صحت و سلامت از این مجموعه خارج شدند.

کد خبر 687910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.