خرید ۳.۵ میلیارد تومان تجهیزات آتش‌نشانی در سال جاری

شهردار گلپایگان از تکمیل بانک اطلاعاتی تاسیسات شهری تا پایان سال خبر داد و گفت: امسال برای سازمان آتش‌نشانی ۳.۵ میلیارد تومان تجهیزات خریداری شده است.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه روکش آسفالت بلوار آیت‌الله محمدی در دستور کار شهرداری قرار گرفته است، اظهار کرد: روکش آسفالت مسیر پارک جنگلی به زودی اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه حمل‌ونقل شهری به دنبال انسان‌محور شدن شهر هستیم، افزود: در راستای ساماندهی حمل‌ونقل و رفاه شهروندان به دنبال ایجاد شرکت‌های اینترنتی هستیم.

شهردار گلپایگان با بیان اینکه در حوزه فرهنگ‌سازی کم‌کاری شده است، خاطرنشان کرد: تلاش داریم در راستای آموزش شهروندی به حوزه‌های ترافیکی، ملی و مذهبی، حجاب و عفاف و تحکیم بنیان خانواده ورود کنیم تا در بلند مدت شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی باشیم.

شکرزاده از ساماندهی بلوار توحید در منطقه عمران خبر داد و اضافه کرد: شهرداری با هدف رفاه شهروندان تمام مطالبات شهروندان را پیگیری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سرعت‌گیرهای شهر با تأیید شورای ترافیک نصب می‌شود، تصریح کرد: تمام مصوبه شورای ترافیک به منظور رفع نقاط حادثه‌خیز اجرایی شده است و آرام‌سازی پشت سرعت‌گیرها، نصب دوربین کنترل سرعت و سرعت‌سنج در دستور کار شهرداری قرار دارد.

شهردار گلپایگان با بیان اینکه امسال برای سازمان آتش‌نشانی ۳.۵ میلیارد تومان تجهیزات در بخش‌های مختلف از جمله غواصی خریداری شده است، گفت: طی دو سال اخیر چهار میلیارد تومان تجهیزات خریداری کرده‌ایم و طرح جامع شهری نیز به منظور اصلاح تابلوهای سطح شهر تعریف و تا پایان سال به مرحله اجرا خواهد رسید.

شکرزاده افزود: به منظور پشتیبانی و نگهداری از تجهیزات شهرداری، بانک اطلاعاتی تأسیسات شهری تا پایان امسال انجام خواهد شد.

کد خبر 687861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.