دیناموزاگرب برنده شد اما بدون صادق محرمی

تیم فوتبال دیناموزاگرب در ششمین بازی فصل جاری لیگ کرواسی مقابل اسلاون با نتیجه سه بر صفر پیروز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های هفته هشتم لیگ دسته‌اول فوتبال کرواسی امروز_ شنبه بیست‌وپنجم شهریورماه_ پیگیری شد و تیم فوتبال دیناموزاگرب از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه ماکسیمیر میزبان تیم رده نُهمی اسلاون‌بلوپو بود و موفق شد با سه‌گلی که گابریل ویدوویچ، برونو پتکوویچ و گل‌به‌خودی دنیل استفویی به‌ثمر رساندند به پیروزی سه بر صفر دست پیدا کند.

صادق محرمی در بازی امشب علی‌رغم نمایش خوبی که در بازی‌های فیفادی برای تیم ملی فوتبال کشورمان انجام داده بود و حتی گلزنی هم کرد در ترکیب ابتدایی دیناموزاگرب قرار نگرفت و در ادامه هم فرصت بازی پیدا نکرد. محرمی در فصل جاری پنج بازی برای دیناموزگرب انجام داده که ماحصل آن ارسال یک پاس‌گل و کسب یک ضربه‌پنالتی بوده است.

تیم فوتبال دیناموزاگرب قبل از فیفادی در دو مسابقه پیاپی به پیروزی رسیده بود و امروز هم توانست به روند بردهای خود ادامه داده و سه امتیاز بازی خانگی در حضور شش هزار و ۵۰۰ تماشاگر مقابل تیم اسلاون‌پلوپو به‌دست بیاورد. یاران صادق محرمی که دو مسابقه معوقه در این فصل دارند، با پیروزی در بازی امروز به چهارمین برد در فصل جاری رسیده و ۱۳ امتیازی شدند تا موقتاً به رده سوم جدول لیگ دسته‌اول کرواسی برسند.

صادق محرمی، ملی‌پوش ایرانی دیناموزاگرب که در پنج مسابقه دیگر این تیم در این فصل بازی کرده بود، چهار روز قبل در دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل آنگولا ۹۰ دقیقه به‌طور کامل در زمین مقابل آنگولا به میدان رفت و یک گل به‌ثمر رساند.

کد خبر 687856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.