ستاره تیم ملی فوتبال آلمان به الاهلی قطر پیوست

جولیان درکسلر هافبک سابق تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن فرانسه در قراردادی رسمی راهی الاهلی قطر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جولیان دراکسلر وینگر آلمانی که عصر امروز برای عقد قرارداد با تیم الاهلی قطر وارد دوحه شد به این تیم پیوست. ستاره فوتبال آلمان و بازیکن فصل گذشته باشگاه پاری‌سن‌ژرمن فرانسه امروز _شنبه بیست‌وپنجم شهریورماه_ از پاریس پایتخت فرانسه وارد دوحه شد و فردا یک‌شنبه تحت معاینات پزشکی قرار می‌گیرد تا رسماً با این تیم قرارداد امضا کند.

ستاره تیم ملی فوتبال آلمان به الاهلی قطر پیوست

با رفتن یولیان دارکسلر ۲۹ ساله به لیگ‌ستارگان قطر، احتمالاً رکورد نقل‌وانتقالات فوتبال قطر بازهم شکسته شد. این وینگر آلمانی برای تیم ملی کشورش ۵۸ بار به میدان رفته و هفت گل نیز زده است و انتقال وی به الاهلی قطر احتمالاً فردا نهایی خواهد شد. دراکسلر، ملی‌پوش سابق فوتبال آلمان، یکی دیگر از خریدهای مهم لیگ فوتبال قطر خواهد بود و آماده است تا مرحله جدیدی از دوران حرفه‌ای خود را در کشور قطر آغاز کند.

بازیکن سابق شالکه، وولفسبورگ آلمان و پاری‌سن‌ژرمن فرانسه تمایل خود به حضور در لیگ‌ستارگان قطر را به باشگاه خود رسانده بود و البته ۲۰ میلیون‌دلاری که تیم شهر دوحه روی‌میز عقد قرارداد گذاشت در این تغییر عقیده تعیین‌کننده بود تا با امضای قرارداد دو ساله فردا پیراهن الاهلی قطر را برتن کند.

ستاره تیم ملی فوتبال آلمان به الاهلی قطر پیوست

جولیان دراکسلر پس از کنار گذاشته‌شدن توسط لوئیس انریکه در ابتدای فصل، در حال نهایی کردن انتقال خود به فوتبال قطر بود تا این اتفاق رسمی شد. این بازیکن آلمانی با الاهلی به توافق رسید و در شرایطی به این تیم رفت که عملکرد او در پاریس که در ژانویه ۲۰۱۷ با مبلغ ۳۶ میلیون‌یورو به پی. اس. جی پیوست، ناامیدکننده بود و تحت‌الشعاع اضافه شدن نیمار و امباپه و متعاقباً مصدومیت‌هایش قرار گرفت.

کد خبر 687850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.