الرائد ۱ - النصر ۳ / پیروزی بی‌دردسر همبازیان رونالدو قبل از عزیمت به تهران

تیم فوتبال النصر در آخرین بازی خود قبل از تقابل با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، الرائد را سه بر یک شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال النصر عصر امروز _شنبه بیست‌وپنجم شهریورماه_ از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در ورزشگاه کینگ‌عبدالله شهر بریده و در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ‌حرفه‌ای عربستان به‌مصاف الرائد رفت و با پیروزی سه بر یک مقابل این تیم، ۱۲ امتیازی شده و در جایگاه ششم جدول قرار گرفتند.

نواف العقیدی، علی لاجامی (از دقیقه ۸۵- عبدالله العمری)، آیمریک لاپورته، سلطان الغنام، الکس تلس (از دقیقه ۸۵- محمد قاسم)، بروزوویچ، سادیو مانه (از دقیقه ۹۰- خالد الغنام)، عبدالله الخیبری (از دقیقه ۵۷- علی الحسن)، عبدالرحمن غریب (از دقیقه ۴۶- اندرسون تالیسکا)، اوتاویو و کریستانو رونالدو بازیکنان تیم فوتبال النصر در بازی امروز به‌سرمربی‌گری لوئیس کاسترو بودند.

همچنین برای الرائد در جدال امروز آندریه کامبو، بندر حسن الوحیشی، محمد سالم‌الدوسری، عبدالله الیوسف (از دقیقه ۶۶- خالد السبایه)، عمرو گونزالز، ماتیاس نورمان (نایف هزازی)، محمد فوازیر، منصور البیشی، یحی سنبل (از دقیقه ۷۷- کریم البرکائی)، امیر سعیود (از دقیقه ۸۱- مامادو لوم) و جولیو تاوارس (از دقیقه ۴۶- عبدالله الفهد) با نظر ایگور جوگیکوویچ در ترکیب قرار گرفتند.

در دقیقه ۱+۴۵ بازی، اوت‌دستی الکس تلس به اوتاویو رسید و او با یک پاس بلند توپ را به سلطان الغنام رساند و پاس مدافع راست النصر به سادیو مانه رسید تا این بازیکن با یک شوت دیدنی دروازه الرائد را باز کند. و ششمین گل سادیو مانه در لیگ‌حرفه‌ای فصل جاری عربستان به‌ثبت برسد.

اندرسون تالیسکا که در دقیقه ۴۶ به جای عبدالرحمن غریب وارد زمین شده بود در دقیقه ۴۹ پاس سلطان الغنام را از پشت محوطه جریمه با یک شوت دیدنی تبدیل به گل دوم برای النصری‌ها کرد. در دقیقه ۷۸ حرکت تالیسکا از میانه زمین توپ را به جلو برد و با یک پاس به کریستیانو رونالدو داد و ستاره النصری‌ها با یک ضربه محکم دروازه الرائد را برای بار سوم باز کرد.

در نهایت با پنالتی‌ای که خالد الغنام داد، محمد الفویزر پشت ضربه‌پنالتی ایستاد و با یک چیپ دروازه نواف العقیدی را باز کند. با این وجود در وقت‌های تلف‌شده و در دقیقه ۶+۹۰ کریستیانو رونالدو یک‌بار دیگر برای النصر گلزنی کرد اما این گل آفساید اعلام شد تا بازی با همان نتیجه سه بر یک به پایان برسد.

النصر که موفق شد قبل از انجام نخستین بازی خود در فصل جدید رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا به پیروزی خوبی دست پیدا کند پس‌فردا در روز دوشنبه بیست‌وهفتم شهریورماه به تهران می‌آید تا اولین بازی خود در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ لیگ‌قهرمانان آسیا را برابر پرسپولیس انجام خواهد داد.

آن‌ها با پیروزی در چهار بازی متوالی در برابر پرسپولیس خواهند ایستاد؛ النصر از سیزده بازی اخیر خود در لیگ‌حرفه‌ای عربستان ۱۰ بازی خارج‌ازخانه را برنده شده است. یاران کریستانو رونالدو در پنج بازی اخیر خود موفق به زدن ۲۱ گل شده‌اند. شش بازیکنی که در ترکیب اصلی النصر حضور پیدا می‌کنند در دو فصل اخیر از اروپا به عربستان نقل‌مکان کرده‌اند و نماینده ایران باید در برابر ستاره‌هایی به‌نامی چون الکس تلس و آیمریک لاپورته در دفاع، اوتاویو و مارسلو بروزوویچ در خط هافبک و سادیو مانه به‌همراه کریستیانو رونالدو در خط‌حمله بازی کنند.

کد خبر 687845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.