پرسپولیسی‌ها فردا به اردو می‌روند / شاگردان گل‌محمدی آماده تقابل با غول عربستانی

تیم فوتبال پرسپولیس تهران امروز آخرین اردوی خود را در ورزشگاه تمرینی‌اش انجام داد و فردا به اردو می‌رود تا برای جدال با النصر عربستان آماده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال پرسپولیس ایران در چارچوب هفته اول رقابت‌های فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ لیگ‌قهرمانان آسیا روز سه‌شنبه بیست‌وهشتم شهریورماه در ورزشگاه آزادی تهران میزبان النصر عربستان خواهد بود. دیداری که در گروه پنجم منطقه‌غرب آسیا برگزار می‌شود و از حساسیت بالایی برخوردار خواهد بود که البته بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

سرخ‌پوشان ایران که خود را برای بازی روز سه‌شنبه مقابل النصر آماده می‌کنند، امروز کار خود را پس از صحبت‌های یحیی گل‌محمدی در دقیقه ۱۷:۱۵ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند. نماینده نخست فوتبال ایران در لیگ قهرمانان تمرین متنوع و شادابی را به مدت ۷۰ دقیقه برگزار کرد.

پرسپولیسی‌ها فردا به اردو می‌روند / شاگردان گل‌محمدی آماده تقابل با غول عربستانی

کارهای بدنی، کار با توپ، پاسکاری کوتاه و تحت فشار، سانتر از جناحین، شوت به دروازه و بازی فوتبال، بخش‌های مختلف این تمرین بود. امروز هم علیرضا بیرانوند، اختصاصی با کادر پزشکی کار کرد و سایر بازیکنان تمام و کمال در اختیار کادر فنی بودند.

ضمن اینکه باتوجه به اینکه بازی بدون حضور تماشاگران خواهد بود (به‌علت محرومیت انضباطی پرسپولیس) مسئولان AFC به فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس تاکید کردند فقط ۲۷ نفر اجازه حضور در ورزشگاه را خواهند داشت و در صورتی‌که بیشتر از این نفرات در ورزشگاه حضور داشته باشند پرسپولیس شامل جریمه مالی سنگین و محرومیت دوباره از حضور تماشاگران خواهد شد.

شاگردان یحیی گل‌محمدی از فردا _یک‌شنبه بیست‌وششم شهریورماه_ و ۴۸ ساعت پیش از دیدار با النصر راهی هتل محل‌اقامت خود خواهند شد تا اردوی آماده‌سازی را دنبال کنند. این در حالی است که پیش از این پرسپولیسی‌ها ۲۴ ساعت قبل از بازی‌ها راهی اردو می‌شدند اما به‌دلیل اهمیت فراوان بازی تصمیم گرفتند که یک‌روز زودتر به اردو بروند.

کد خبر 687841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.