پروژه مهر آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد زیر ذره‌بین ارزیابان وزارتی

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از حضور ارزیابان وزارتی جهت رصد پروژه مهر در آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد جمالی آرند امروز_ شنبه، بیست‌وپنجم، شهریورماه_ در نشست کارگروه توجیه، تبلیغ و اطلاع‌رسانی پروژه مهر، اظهار کرد: پروژه مهر نماد فعالیت‌های آموزش‌وپرورش برای بازگشایی باشکوه مدارس است که با حضور ارزیابان وزارتی و استانی تا قبل از بازگشایی مدارس در شهرستان‌ها و مناطق رصد می‌شود.

وی به ضرورت انجام برنامه‌های نظارتی بر فعالیت‌های بازگشایی مدارس اشاره کرد و افزود: هدف از اجرای برنامه اعزام ارزیابان به مناطق و نواحی و رصد کاستی‌ها و موانع موجود در مدارس مناطق و نواحی و احصاء و شناسایی آن‌ها و اقدام در راستای رفع موانع تا بازگشایی مدارس است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، بهینه‌سازی فضاهای آموزشی، ساماندهی نیروی انسانی، انتخاب و انتصاب مدیران، کلاس‌بندی، تجهیزات و استفاده صحیح از منابع موجود که باعث بهره‌وری می‌شود را به عنوان محورهای شاخص پروژه مهر عنوان کرد.

وی با بیان اینکه کار ارزیابی از پروژه مهر آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق با دقت انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: بعد از کار ارزیابان استانی و وزارتی شهرستان‌ها و مناطق برتر آموزش و پرورش در بحث پروژه مهر رتبه‌بندی و معرفی خواهند شد.

جمالی‌آرند با بیان اینکه ۴۰ نفر ارزیاب استانی از ۱۳ شهرستان و منطقه آموزش و پرورش کار نظارت بر اجرای پروژه مهر را انجام می‌دهند، گفت: فعالیت ارزیابان در شهرستان‌های کهگیلویه، گچساران و بویراحمد به مدت سه روز و در دیگر مناطق کم‌جمعیت دو روز خواهد بود.

دبیر پروژه مهر آموزش‌وپرورش کهگیلویه وبویراحمد از ورود ناظران وزارتی به استان خبر داد و گفت: ناظران وزارتی نیز از فردا بیست‌وششم شهریورماه با سفر به شهرستان‌ها و مناطق بحث مهم پروژه مهر را مورد ارزیابی قرار خواهند داد.

وی افزود: امیدواریم با رصد فعالیت‌های پروژه مهر، سال تحصیلی باشکوهی را در سطح استان آغاز و دانش‌آموزان با شور و نشاط روانه کلاس‌های درس شوند.

کد خبر 687834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.