بازگشایی شهربازی لونا پارک بعد از چهار سال تعطیلی در شیراز

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس گفت: شهربازی لونا پارک مستقر در شمال شهر شیراز دروازه قرآن بعد از چهار سال تعطیلی به روی شهروندان شیرازی باز خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس، سید علی سید نصیری _ امروز شنبه بیست‌وپنجم شهریورماه_ اظهار کرد: بعد از قریب چهار سال تعطیل بودن و غبار رخوت و روزمرگی دوباره صدای خنده و شادی شهروندان در شهربازی لونا پارک شیراز می‌پیچد

وی افزود: این شهربازی قدیمی با همت سازمان همیاری شهرداری‌های فارس دوباره جان تازه گرفته، اما این بار با فضاسازی بسیار جذاب و جدید و اضافه شدن تعدادی دستگاه‌های اسباب‌بازی جدید و اخذ استاندارهای لازم مجدد بازگشایی می‌شود.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس اضافه کرد: این شهربازی برای شهروندان شیرازی و گردشگرانی که به شیراز می‌ آیند بسیار حائز اهمیت است، چرا که یک مکان مفرح برای کودکان و خانواده‌ها است.

وی ادامه داد: این پارک قدیمی و بزرگ مانند هزاران پارک فعال دیگر از ویژگی‌های متمایزی برخوردار است.

نصیری با بیان اینکه محور فعالیت این شهربازی مردم، خانواده‌ها و کودکان هستند، تاکید کرد: تمام مجموعه‌های فرهنگی و اجتماعی خانواده‌محورند و محدودیت‌های سنی و جنسیتی ندارند.

وی همچنین ضمن توجه بر لزوم آموزش و انتقال مفاهیم از طریق پارک‌ها، اضافه کرد: اهمیت به عرصه محیط زیست و شناخت آن در اولویت این شهربازی قرار دارد.

به گزارش ایمنا، مراسم افتتاحیه این شهر بازی با حضور استاندار فارس، مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های فارس و مسؤلان مربوطه در مهرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

کد خبر 687809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.