آیت‌الله رئیسی از مواکب حرم رضوی بازدید کرد

رئیس‌جمهور در جریان سفر به مشهد مقدس از مواکب حرم مطهر رضوی بازدید کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی صبح امروز (شنبه ۲۵ شهریور) از مواکب حرم مطهر رضوی و چایخانه امام حسن مجتبی (ع) بازدید به عمل آورد.

گفتنی است، آیت‌الله رئیسی عصر روز پنج‌شنبه به منظور بررسی وضعیت خدمت‌رسانی به زائران دهه آخر صفر و زیارت امام هشتم (ع) وارد مشهد مقدس شد.

رئیس جمهور در بدو ورود به مشهد مقدس، در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد از سوی استاندار خراسان رضوی مورد استقبال قرار گرفت.

آیت‌الله رئیسی در دیدار روز گذشته خود با مدیران دستگاه‌های خدمت‌رسان به زائران در حرم مطهر رضوی تصریح کرد: ساخت آزادراه حرم تا حرم جز اولویت‌های مهمی است که باید آقای منصوری، معاون اجرایی زمان‌بندی این طرح را در سطح ملی پیگیری کند تا در ارائه این خدمت برای زائران امام رضا (ع) تسریع شود.

وی تاکید کرد: ما به عنوان مسئول وظیفه داریم برای انجام یک زیارت ارزان، آسان، دلنشین و سازنده تدارک لازم را ببینیم و فراهم‌‎آوردن چنین زیارتی وظیفه ماست.

همچنین لازم به ذکر است که بر اساس گفته استاندار خراسان رضوی، تاکنون حدود ۴.۵ میلیون نفر زائر وارد مشهد مقدس شده‌اند که از این تعداد، ۳۱۵ هزار نفر به صورت پیاده برای مراسم سوگواری شهادت امام رضا (ع) عازم حرم رضوی شده‌اند.

کد خبر 687738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.