جمهوری اسلامی اجازه تغییر مرزها را نخواهد داد

امام جمعه شهر دهدشت با اشاره به تنش میان آذربایجان و ارمنستان، گفت: جمهوری اسلامی اجازه تغییر مرزها را نخواهد داد و کشورهای بازیچه دست غرب از سرنوشت صدام حسین در دشمنی با ایران عبرت بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی وحدانی‌فر بیست و چهارم شهریورماه در خطبه‌های نماز جمعه شهر دهدشت، اظهار کرد: جمهوری اسلامی حتی در قلب اروپا و آمریکا با عزت و افتخار ادامه دارد و اگر خطایی از کسانی سر بزند دست آنها را قطع خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف دشمن راه‌اندازی جنگ قومیتی است، گفت: تاکنون تلاش‌های دشمن ناکام بوده و به مسؤولان کردستان عراق تذکر می‌دهیم جمهوری اسلامی نسبت به اقلیم کردستان هیچ‌گونه مماشاتی نخواهد کرد.

امام جمعه شهر دهدشت، با اشاره به عدم موفقیت دشمن در برنامه‌های خود علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: جمهوری اسلامی عزم خود را برای رسیدن به قله جزم کرده‌است و علت عدم حضور کارشناسان در مصاحبه‌ی شبکه‌های معاند موفق عمل کردن نظام جمهوری اسلامی است.

وی با توجه به جنگ شناختی دشمن گفت: مردم و جوانان مراقب باشند برخی خارج نشین‌ها با گرفتن پروژه‌های دلاری سعی در گمراه کردن جوانان دارند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر به تنش روابط بین آذربایجان و ارمنستان اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی اجازه تغییر مرزها را نخواهد داد و به علی‌اف می‌گوئیم کسان دیگری نیز قبل از شما با این طناب پوسیده در چاه رفتند، با امنیت کشورتان بازی نکنید که بازی با دم شیر است و از سرنوشت صدام حسین عبرت بگیرید.

کد خبر 687652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.