تدابیر رهبر انقلاب و بصیرت نیروهای مسلح و مردم عامل پایان فتنه بود

امام جمعه بجنورد با اشاره به حوادث سال گذشته، گفت: دشمنان قصد نابودی ایران را داشتند اما با تدابیر رهبر انقلاب و بصیرت نیروهای مسلح و مردم این فتنه خاموش شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام رضا نوری ظهر امروز _بیست و چهارم شهریورماه_ در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: حب اهل بیت (ع) در کنار انجام اعمال صالح و نیک، انسان را به سعادت می‌رساند و هر کدام از این دو به تنهایی کافی نیست.

وی با اشاره به لزوم جذب انسان‌ها به اسلام از طریق اعمال نیک، افزود: یکی از این اعمال شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین است؛ دنیا این عمل و فرهنگ مردم را می‌بیند و جذب آن می‌شود.

امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه امثال عمر سعد نیز اعمال نیکی داشتند، گفت: این اعمال به آن دلیل باطل شد که حب اهل بیت (ع) بین آنان وجود نداشت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دست اجانب را از کشور قطع کرد، افزود: آغاز توطئه‌ها و دشمنی‌ها به همین دلیل بوده است.

حجت الاسلام نوری با برشمردن برخی از فتنه‌ها طی این سال‌ها، اضافه کرد: یکی از این فتنه‌ها حوادث سال گذشته بود؛ دشمن پیش از آن قصد داشت از طریق تکفیری‌ها ایران را از بین ببرد اما ناموفق بود لذا برنامه‌ریزی جدیدی انجام داد.

وی افزود: برخی از اعمال اغتشاشگران در سال گذشته مانند شهادت شهید عجمیان، شبیه اقدامات داعش بود.

امام جمعه بجنورد در انتها خاطرنشان کرد: با تدابیر رهبر انقلاب و بصیرت نیروهای مسلح و مردم این فتنه از بین رفت؛ در حالی که فتنه گران و دشمنان خارجی خیال می‌کردند کشور طی چند هفته از بین خواهد رفت.

کد خبر 687651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.